AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Som overskriften sier, har man fet hud å skal man unngå produkter som inneholder olje. Men hva med denne masken fra nuxe? Den inneholder olje fra jojobatreet, er det også fysj for fet hud? Ser jo mange snakke så varmt om jojobaolje også så..
Yasi Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Min erfaring er at det kommer veldig an på hva huden din tåler/ikke tåler. Det er veldig mange som er fornøyde med jojoba olje (min lenke), mens andre overhodet ikke takler oljen. Lønner seg nok å prøve seg litt frem, og ikke tenke at det bør funke for deg bare fordi det har funket for veldig mange andre.
Jade Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Jojobaolje er jo en voks, ikke en olje. Om den er bra for fet hud vet jeg ikke.
Gjest navnelapp Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Jojobaolje er jo en voks, ikke en olje. Om den er bra for fet hud vet jeg ikke. snakkar du om eit bestemt merke då? Eg har jojobaolje, og den er flytande som ein olje, og ser ut som ein olje.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 snakkar du om eit bestemt merke då? Eg har jojobaolje, og den er flytande som ein olje, og ser ut som ein olje. Ja, det ser ut som olje og føles som olje, men det er en voks. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 At olje ikke er bra for fet hud må være den største myten der ute.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå