David J Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 (endret) En hjemmeside jeg har blitt ganske avhengig av nevner hvordan man skal tilfrdstille jenter i en av sine artikler. Det er visst ikke bare å kjøre på slik jeg først trodde. Jenter har "special needs" vi visst nok skal ta hensyn til. Det er visst bare å følge godt med og prøve å lese henne for å finne ut hvordan du skal gi henne orgasmer. Uansett, etter å ha lest gjennom denne artikkelen gleder jeg meg hvertfall veldig til neste ONE NIGHT stand! Da skal det bli hyling og orgasmer på rekke og rad! Atikkelen finner dere her for dere som er intreserte Female Orgasm Endret 14. juni 2011 av David J
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Bare et tips.. Du vil ikke klare å gi en ONS de beste orgasmer fordi hun mest sannsynlig er utrygg på deg som person. De beste orgasmene kommer generelt sammen med en du er seksuelt trygg med og stoler 100% på. 2
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. Blir du for teknisk, kan du fint gi henne en orgasme - men jeg ville fokusert litt mer på følelsesaspekteret med sex, enn kun teknikker. 1
Gjest KateW Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Orgasmen sitter stort sett mest i hodet på kvinnen som får den.... Altså, kvinnen selv må øve seg på å få orgasme...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Jeg synes det er bra at du som mann engasjerer deg i dette! Jeg er enig med Hunter som sier at de beste orgasmene får man av de man er trygg på. Men det er heller ikke slik at alle kvinner må øve seg opp til å få orgasme, og jeg er ikke enig i at det finnes god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. Jeg får alltid orgasme, og hvis mannen ikke klarer å bruke utstyret sitt på en måte som får meg i mål, er han ikke bre dårlig men talentløs, så lett er det å få meg til å komme.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Gjør som George Costanza, skriv huskeregel på hånda!
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Gjør som George Costanza, skriv huskeregel på hånda! Mike, is that really you?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Mike, is that really you? It's me baby New and improved! Endret 14. juni 2011 av MikeWaters 2.0
Gjest Lulle Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 It's me baby New and improved! Julaften, bursdag og 17. mai Velkommen tilbake
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #10 Skrevet 14. juni 2011 Husk at ikke alle jenter får orgasme uten hjelpeverktøy, og selv da kan de ha vansker for å få det. Så ikke stress så mye med det at både du og jenta blir stressa og ukomfortable. Jeg hater det når gutter liksom skal holde på til jeg kommer, for det skjer ikke uten vibrator :gjeiper: Men bra at du gjerne vil at jentene skal ha det bra i senga med deg! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #11 Skrevet 14. juni 2011 En hjemmeside jeg har blitt ganske avhengig av nevner hvordan man skal tilfrdstille jenter i en av sine artikler. Det er visst ikke bare å kjøre på slik jeg først trodde. Jenter har "special needs" vi visst nok skal ta hensyn til. Det er visst bare å følge godt med og prøve å lese henne for å finne ut hvordan du skal gi henne orgasmer. Uansett, etter å ha lest gjennom denne artikkelen gleder jeg meg hvertfall veldig til neste ONE NIGHT stand! Da skal det bli hyling og orgasmer på rekke og rad! Atikkelen finner dere her for dere som er intreserte Female Orgasm Får ikke til å få orgasme i fylla, men slipper alle hemninger og hadde helt vanvittig sex i helga.. Så det er ikke sikkert at du klarer å få en ONS til å komme.. Ikke meg ihvertfall. Hehehe
Gjest David J Skrevet 14. juni 2011 #12 Skrevet 14. juni 2011 Takk for tilbakemeldinger. Jeg synes det er utrolig viktig at begge får noe godt ut av det. Derfor ønsker jeg å lære alle knep som finnes der ute!
Gjest David J Skrevet 14. juni 2011 #13 Skrevet 14. juni 2011 har dere flere tips tar jeg gjerne imot!
Rainbow Skrevet 14. juni 2011 #14 Skrevet 14. juni 2011 Dette er ikke tips bare for heterogutta, men vi lesber sier også tusen takk! :-)
David J Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 17. juni 2011 Ja, det er nok litt å sette seg inn i for dere også, men samtidlig har jo dere en viss peiling på hva jenter liker og ikke. (Siden dere er jenter selv mener jeg Det er verre med oss gutta som ikke har peiling i det heletatt. Det er nokså stor forskjell fra hvordan gutter og jenter føler og kjenner sine egne soner har jeg forstått. Godt vi alle er forskjellige, men samtidig litt frustrerende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå