Gå til innhold

BESTE treningsform for å stramme opp kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er slank, men litt slapp her og der.

Dere med masse erfaring, hvilken treningsform er best for oppstramming av hele kroppen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kondisjon kombinert med styrke :)

Feks, jogging, eller løping, eller springe opp og ned trappa, alt som gir deg litt høy puls og svette!

Så trening som utfall, knebøy, det strammer opp legger, lårene, rumpen. Armhevinger eller kroppshev ( kan ligge under bordet og heve deg opp med armene etter bordkanten ) osv osv.

Har du tilgang til vekter er det enda bedre, da kan du utføre øvelser med vekt =)

AnonymBruker
Skrevet

Jogging

Sier meg ellers enig med inlegget 09:29

Skrevet

Hard styrketrening!!

Skrevet (endret)

Jogging -kondisjon har gitt raskest resultat hos meg.

før trente jeg styrke og kondisjon, men så byttet jeg ut alle styrkeøktene med kondisjon og merker stor forskjell.

Nå har jeg også trent litt styrke av armer og rygg for å fylle ut de pinglearmene mine, ved siden av.

edit:skriveleif

Endret av sequin
Skrevet

Ja hard styrketrening er det beste! Bruk av manuelle vekter gir også bedre effekt enn treningsmaskiner etter min erfaring. Trenet vekter av og på i 20 år.

Skrevet

Jeg sverger til Vinyasa YOGA! Helst med PT :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen enkle metoder.

Anbefaler dere å se dokumentaren "I want to look like that guy". Resultatene er noenlunde overførbare til kvinner også.

Skrevet

Styrketrening, anbefaler deg å ta en kikk på myrevolution sine nettsider. Børge vet hva han snakker om ;)

Skrevet

Kondisjon + styrketrening! Kombiner begge deler, men aller mest styrke siden du ønsker å stramme opp :)

Skrevet

Det er ingen enkle metoder.

Anbefaler dere å se dokumentaren "I want to look like that guy". Resultatene er noenlunde overførbare til kvinner også.

Har hun skrevet at hun vil se ut som en mann?? Styrketrening er dritenkelt! Bare varier øvelsene, sørg for riktig teknikk, tren hardt, 2-4 ganger i uka er topp, spis litt mindre snop, spis litt mere proteiner. Det er hele oppskriften. I løpet av 1 mnd ser man resultater.

Gjest *Maja*
Skrevet

Jogging...har aldri hatt så bra kropp før.

AnonymBruker
Skrevet

Har hun skrevet at hun vil se ut som en mann?? Styrketrening er dritenkelt! Bare varier øvelsene, sørg for riktig teknikk, tren hardt, 2-4 ganger i uka er topp, spis litt mindre snop, spis litt mere proteiner. Det er hele oppskriften. I løpet av 1 mnd ser man resultater.

Heh, du tok det på den måten?

Det vi får se i videoen er en fyr som vil se BEDRE ut, og oppnår dette ved kalorirestriksjon, kardiotrening og styrketrening. HUn vil ikke se ut som en mann selv om hun trener aldri så mye uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Er slank, men litt slapp her og der.

Dere med masse erfaring, hvilken treningsform er best for oppstramming av hele kroppen?

Slyngetrening er en suveren treningsform hvis målet er oppstramming av hele kroppen, alle de små musklene du vanligvis ikke bruker. Gir også en veldig trygg form for trening, med mindre fare for overanstrengelse og skader:

http://www.side2.no/helse/article2981218.ece#

http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/trening/basistrening/styrke/slyngetrening/page296.html

http://treningstips.org/slyngetrening/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...