AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har en såkalt bollemus som har plaget meg hele livet. Hvis jeg bruker tettsittende kjoler, bikinier,badedrakter,tunika ja, you name it, så vises det godt. Kan man få operert slike ting gratis ? Jeg vet om folk som har fått operert ører gratis fordi de har vært utstående og vært en plage. Hvis ikke, hvor mye koster en slik operasjon, og er det noen som vet om man mister følelse der nede? For det vil jeg helst slippe
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Eller så kan du akseptere at det kun er du du selv som finner det stygt, og at det stort sett ikke er noen som ikke reagerer positivt. 4
Gjest SickFuck Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Skal nok være rimelig ekstremt før du får det på statens regning i allefall(dvs skikkelig balle-bulge). Aldri hørt at de kan korrigere det heller, da det er relatert til hvordan skambenet sitter, bruskfordeling osv.
Gjest Consensio Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Mener å ha hørt at det kan gå å operere det på noen, men det er helt avhengig av hvordan anatomien er. Det er jo tross alt skambeinet som skal skjæres i om man operer det. Er det slik at det er fett som gjør at det ser ut som en bollemus, så er det i teorien ikke noen bollemus. Men vær fornøyd med den du er du Husk at mange menn elsker bollemus også da
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Jeg tror ikke du får det dekt med mindre det er snakk om en helt ekstrem størrelse. Som noen sier her, så er det selve beinet som skal opereres, og det sier jo seg selv at det er litt kompliserte greier. Jeg hadde dødd for å ha en bollemus! Ser ikke hvorfor du skal skjemmes. De er jo deilige!
Gjest treningsverk Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Hva er definisjonen på bollemus? Er det store labia majora eller store labia minora som gjør at det buler ut?
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Hva er definisjonen på bollemus? Er det store labia majora eller store labia minora som gjør at det buler ut? Er nok ingen av delene.
Trigger88 Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg har en såkalt bollemus som har plaget meg hele livet. Hvis jeg bruker tettsittende kjoler, bikinier,badedrakter,tunika ja, you name it, så vises det godt. Kan man få operert slike ting gratis ? Jeg vet om folk som har fått operert ører gratis fordi de har vært utstående og vært en plage. Hvis ikke, hvor mye koster en slik operasjon, og er det noen som vet om man mister følelse der nede? For det vil jeg helst slippe Jeg kan ikke fatte og begripe at du vil fjerne noe som 99% av mannfolka digger. :omg: Endret 14. juni 2011 av Trigger88
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 Haha kvinnfolk og alt det fette de drasser rundt på. Fett her og der, til og med på kjønnet. He he glad jeg er mann og ikke fleskevesen
Judge Judy Skrevet 14. juni 2011 #10 Skrevet 14. juni 2011 Haha kvinnfolk og alt det fette de drasser rundt på. Fett her og der, til og med på kjønnet. He he glad jeg er mann og ikke fleskevesen Nå er ikke bollemus fett, men at skambeinet stikker ut... 1
Gjest Anjelika Skrevet 14. juni 2011 #11 Skrevet 14. juni 2011 Hvorfor vil du operere bort bollemus? Jeg synes det er deilig og har aldri hørt noen si noe annet. Med unntak av et par usikre jenter på KG som starter slike tråder.
Mynona Skrevet 14. juni 2011 #12 Skrevet 14. juni 2011 Jeg trodde bollemus var fett jeg Kan noen legge en link til hvordan bollemus ser ut (med klær), siden jeg muligens har misforstått dette....? 1
Carrot Skrevet 14. juni 2011 #13 Skrevet 14. juni 2011 (endret) *ler* du gjest er rimelig nær å drukne i eget skitsnakk altså... http://wendykristin.blogg.no/images/319403-1-1255691013487.jpg Endret 14. juni 2011 av enois
Gjest Anjelika Skrevet 14. juni 2011 #14 Skrevet 14. juni 2011 Jeg trodde bollemus var fett jeg Kan noen legge en link til hvordan bollemus ser ut (med klær), siden jeg muligens har misforstått dette....? Det er linket til et berømt bilde av en gigantisk bollemus i hver eneste tråd om temaet. Nå har jeg dessverre ikke linken, men det kommer garantert noen og hjelper deg. Bollemus er når venusberget buler ut, ikke fordi noen genetisk sett lagrer alt overflødig fett i det området men fordi skambenet er formet sånn At det er fett er en misforståelse, bollemus blir bare enda mer fremtredene på slanke siden alle bein på kroppen stikker mer ut da. 1
Mynona Skrevet 14. juni 2011 #15 Skrevet 14. juni 2011 Det er linket til et berømt bilde av en gigantisk bollemus i hver eneste tråd om temaet. Nå har jeg dessverre ikke linken, men det kommer garantert noen og hjelper deg. Bollemus er når venusberget buler ut, ikke fordi noen genetisk sett lagrer alt overflødig fett i det området men fordi skambenet er formet sånn At det er fett er en misforståelse, bollemus blir bare enda mer fremtredene på slanke siden alle bein på kroppen stikker mer ut da. Ja, kom et bilde nå. Da har jeg bare misforstått hva det består av.
Gjest Anjelika Skrevet 14. juni 2011 #16 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ja, kom et bilde nå. Da har jeg bare misforstått hva det består av. Nå fant jeg det bildet jeg tenkte på http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Edit: Wikis illustrasjonsbilde til venusberg er vel faktisk også litt bollete. Og ganske så digg. http://no.wikipedia.org/wiki/Venusberg Endret 14. juni 2011 av Anjelika
Mynona Skrevet 14. juni 2011 #17 Skrevet 14. juni 2011 Nå fant jeg det bildet jeg tenkte på http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg
Anaconda Skrevet 14. juni 2011 #18 Skrevet 14. juni 2011 Nå fant jeg det bildet jeg tenkte på http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Åj!
Gjest Anjelika Skrevet 14. juni 2011 #19 Skrevet 14. juni 2011 Hehe ja, passe drøyt. Vet ikke om det er ekte. Jeg redigerte innlegget med et nytt bilde nå som er litt mer normal bollemus
Moscato Skrevet 14. juni 2011 #20 Skrevet 14. juni 2011 Bildet på forrige side (side 1) er ikke nødvendigvis bollemus (vanskelig å se rett fremfra). Men Cameltoe er der, noe som er noe helt annet (men som folk ofte forveksler med bollemus av en eller annen grunn). Bare så det er nevnt:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå