Gå til innhold

BRUDGOMMEN vil gifte seg i treningsdress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jadda, jeg vet jeg blir tatt for å være et troll nå. Men min blivende ektemann er en veldig sportslig mann, og han vil rett og slett gifte seg i en treningsdrakt? Men det er ikke det verste. Han vil ha på seg hvite, nye joggesko, OG gullkjede. Dette synes jeg er direkte SMAKLØST?

Jeg dropper iaf å gifte meg med han om det skal være på den måten. Kanskje det er det han vil? Verre opplegg har jeg aldri vært borti, tror nesten han bare kødder grovt med meg.

:tristbla:

Og jeg har alltid drømt om å være hvit brud, siden jeg var bitteliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg store problemer med å tro på! Hvilken idrettskarriere?

Skrevet

Å herregud! Virkelig ikke et troll? :sjokkert:

Med gullkjede og joggesko?? :hakeslepp:

Han høres ut som en gangster av noe slag!

Hva sier han når du forteller han at dette er uaktuelt da? Hvis han er helt sta og ikke til å rikke, ville jeg nesten tro at det var hans måte å si at han ikke vil gifte seg.... Han kan da ikke mene dette, og hvertfall ikke skjønne at du syns dette er uaktuelt??

Skrevet

Latterlig rett og slett. Like dumt som om jeg skulle ha giftet meg i badedrakt, bare fordi jeg var en aktiv svømmer tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Men du kan jo være hvit brud, selv om han gifter seg i trygdebunad.

Blir det for problematisk, får du gå på ebay og by på en av de der blazerne som OL-troppen eller landslaget bruker til innmarsj og galla?

• Liker 1
Skrevet

Latterlig rett og slett. Like dumt som om jeg skulle ha giftet meg i badedrakt, bare fordi jeg var en aktiv svømmer tidligere.

JESS! :hoppe:
Skrevet

Men du kan jo være hvit brud, selv om han gifter seg i trygdebunad.

Blir det for problematisk, får du gå på ebay og by på en av de der blazerne som OL-troppen eller landslaget bruker til innmarsj og galla?

Haha, det er noe av det morsomste jeg har hørt her inne :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Trygdebunad, haha. Den skal jeg bruke mot ham.

Ja, latterlig. Ser på dette som et tegn på at han IKKE vil gifte seg. Men han er dessverre en ganske harry fyr, men ingenting slår personligheten hans. Han er den mest utadevendte gledessprederen i hele verden. :rodmer:

Tror dere at det går an å inngå et kompromis med ham? Jeg tviler, han er ganske streng på dette med "trygdebunaden" sin.

Er vel friidrett, den greien man har på seg før man går ut i manesjen.

Ja, dette er ikke trolleri, dette er flaut. Har ikke nevnt det til noen. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

*utadvendte, en liten skrivefeil.

AnonymBruker
Skrevet

Dette virker jo veldig spesielt, men hvorfor ikke inngå et kompromiss og gifte seg i "normal" finstas og heller ha en slags temafest på festen etter (i verste fall)? Grillparty med grilldress :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo for det meste damer fått bestemme bekledning i bryllup i årevis, så i likestillingens navn burde du vel kunne møte i grilldress du og?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...