camze Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg sliter med dårlig selvtillitt foran typen:-( vet ikke åssen jeg skal bli kvitt det... Ikke tørr jeg vise meg naken for han, kun bare i dusjen, og ikke liker jeg at han gir meg oralsex, i frykt av å lukte/ smake vondt, selv om jeg er nydusja.. Gråter ofte pga dette og trenger tips til åssen jeg skal få bra selvtillitt..
Gjest Styx Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Kanskje du burde vente med sex til du er litt mer voksen og mentalt sett er like klar for det som du fysisk sett er nå?
camze Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 Når vi har sex er det ingenting som er galt, er bare om jeg går å vandrer naken, eller han gir meg oralsex..
Gjest Styx Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Så nakenhet og oralsex er liksom ikke sammensveiset med sex sånn generelt?
camze Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2011 Jo men det er de to tinga jeg har prob med!
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Se programmet "Hvordan se bra ut naken". Kanskje det hjelper. Ellers så anbefaler jeg deg å trene og å spise sunt. Hjelper veldig på kroppskomplekser.
camze Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2011 Ja jeg skal begynne å trene.. Det er egentlig ingenting galt med kroppen min, men liker bare ikke å vise meg naken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå