Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kan jeg stole på ebay? Og hvor lang tid ca tar det før varene (skoene) kommer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser det gis bud, er ebay auksjon som qxl??

Skrevet

ebay er til å stole på.men det kommer jo an på brukeren du kjøper varen hos.det står ofte poeng di har gidd eller kor mange prosent positivitet di har fått tilbake.så får fort svar bare ved å se på der.eg har vert veldi fornøyd di gangene eg har kjøpt på ebay.noen ganger tar det litt lenger tid enn med andre ting.men det eg har bestilt har altid komt og eg har altid vert kjempefornøyd :)

Skrevet

Hvor lang tid det tar før skoene dine kommer kan jeg ikke si noe om ettersom du ikke skriver hvilket land de sendes fra.

Men min erfaring er at de fleste pakkene kommer 10-21 dager etter de er bestillt.

Har aldri opplevd noe snusk med selgere på Ebay, så jeg har kun gode erfaringer. Og jeg har handlet der hVERTFALL en 100 ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes frakten blir så dum. Hjelper ikke om toppen jeg vil ha koster èn dollar, når det står at frakten blir på 9 :(

Skrevet

Som regel er det til å stole på, men det gjelder å være vaktsom. Jeg har over 500 kjøp bak meg på eBay, og jeg har vel gjort to bomkjøp i løpet av alle disse årene. Grunnen til at jeg unngår dette er fordi jeg sjekker rating. Har selgeren 100000 tilbakemeldinger og 98% positiv feedback så er det mindre sjanse for å gjøre slike bomkjøp. Dessuten ser jeg an pris. Jeg tør å sjanse mer om det koster $1 doller enn hvis det koster $100. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med "2 bud" ? Må man by på varen? Trodde man bare kunne kjøpe?

AnonymBruker
Skrevet

eBay er kun en formidler, akkurat som Finn.no, QXL, osv.

Du kan absolutt stole på eBay, men om du kan stole på selgeren som annonserer gjennom dem er en annen sak. Derfor er det nyttig å se på tilbakemeldingene som vedkommende har fått, om de er positive eller negative. Det sier en del om hva du kan forvente.

Selv har jeg sikkert handlet 50 ganger på eBay og aldri opplevd problemer. Frakten tar mellom 3 og 20 dager, avhengig av hvor den sendes fra og forsendelsesmåte.

• Liker 1
Skrevet

Hva menes med "2 bud" ? Må man by på varen? Trodde man bare kunne kjøpe?

Det er både de som selger en vare til en fast pris uten å måtte by, og så har du budrunder. I tillegg finnes det de som har begge deler, dvs at du kan velgeå by eller kjøpe varen til en fastsatt pris. Utover det har man også de selgerne som åpner for at man kan "make offer", dvs å gi et tilbud til den fastsatte prisen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...