AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei! Jeg er helt nye på dette med å ta vare på huden, men nå har jeg kjøpt meg en scub bra MD formulations, og en rens fra dead sea minerals (blandt annet). Jeg lurer nå på om jeg skal bruke både rensen og "skrubben" samme kveld? Er det nødvendig? Eller er det smør på flesk? Tenkte å rense huden morgen og kveld, og bare bruke scrub 2-3 ganger i uka
Petronella1 Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Hei! Jeg er helt nye på dette med å ta vare på huden, men nå har jeg kjøpt meg en scub bra MD formulations, og en rens fra dead sea minerals (blandt annet). Jeg lurer nå på om jeg skal bruke både rensen og "skrubben" samme kveld? Er det nødvendig? Eller er det smør på flesk? Tenkte å rense huden morgen og kveld, og bare bruke scrub 2-3 ganger i uka Rense huden først,så gjør du huden klar for skrubb. Det er ikke smør på flesk fordi en rensekrem fjerner sminke og skitt/fett som har kommet på i løpet av dagen,mens en skrubb peeler vekk døde hudceller og hard hud,slik at ny,frisk og klar hud blir mere synlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå