Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har så lyst til å prøve Sim City digital deluxe. Men jeg har ikke så god råd at jeg er villig til å betale 600 kroner for det (Origin)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Tomb Raider var siste. I morgen er det Gears of War, påsken blir det Bioshock og neste på menyen er The last of us :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er rykter om 'The Witcher 3' så tenkte jeg det var på tide å fullføre 2'eren. Så langt er jeg forbauset over hvor mye ***** Gerald får seg.

Kanskje jeg også burde bli en Witcher :fnise::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i "retro-hjørnet" for tilden, skaffet meg Planescape: Torment fra gog.com forleden, og har akkurat kommet i gang. Virker moro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde meg på DayZ...er nå offisielt H E K T A :ler:

Bare husk å holde deg unna The War Z. (imho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusset støvet av Fallout 3. Det er spillet sitt, det. Når jeg vaser rundt i mørklagte T-bane tuneller i skinnet fra arm-computeren og hører zombiene harke ett eller annet sted i mørket, så er det NOKSÅ skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Legend of Zelda: The Minish Cap. Miniatyr-Link er mye søtere enn jeg husket! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyrim! Spiller i perioder og nå var det lenge siden sist, digg å endelig få litt fri fra studiene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusset støvet av Fallout 3. Det er spillet sitt, det. Når jeg vaser rundt i mørklagte T-bane tuneller i skinnet fra arm-computeren og hører zombiene harke ett eller annet sted i mørket, så er det NOKSÅ skummelt.

Lydene fra zombiene i undergangene er noe av det skumleste jeg har vært borti. Og fint lite slår stemningen av naiv og lystig 50-talls jazz når man vandrer langs de forkullede restene av en barneskole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp Simcity nå, det er tydelig at dette spillet er fubar! Ramlet over et moro spill på Google Play som heter Real Racing. Men jaggu så visste det seg ikke at det er EA som står bak der også, så man ender opp å bruke tusenvis av kroner på å kjøpe ekstrating for å komme seg videre..

Etter påsken tenker jeg at jeg rigger opp Xboxen og Forza Motorsport 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...