Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå spiller jeg Wet på PS3, som jeg plukket med meg på hjemveien fra jobb. Har akkurat spilt ferdig prologen, og synes det er kjempegøy. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gamle ridderspillet?

Stemmer:)!

Jaguar Xj-220:)

Har alle de gode klassikerne på amiga 500'n min:)

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå for tiden så går det i slike 'finn og klikk' spill. Alà Letters from nowhere og Ravenhurst

Hidden objects spill ja, bruker å kjøpe slike til nettbrettet mitt. Liker at det er litt historie bak da. Fant et i går som kun var bilde etter bilde du skulle lete frem ting på. Det blir litt kjedelig for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Enig. Glad i historien og varierte oppgaver, men bare bilde etter bilde er deilig å ha når man er på farten og bare vil ha noe kjapt å gjøre mellom slagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bionic Commando for xbox360. Artig tredjepersons skytespil med mye spiderman-aktig action, siden det viktigste verktøyet man har, er en bionisk arm som skyter ut en gripeklo på en vaier, som man kan svinge seg gjennom byen med. Kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bionic Commando for xbox360. Artig tredjepersons skytespil med mye spiderman-aktig action, siden det viktigste verktøyet man har, er en bionisk arm som skyter ut en gripeklo på en vaier, som man kan svinge seg gjennom byen med. Kult.

Hvordan kan du unnlate det aller beste fra spillet? Kona hans er jo en jævla kran :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du unnlate det aller beste fra spillet? Kona hans er jo en jævla kran :fnise:

Ja, det var jo litt speisa. Emily er bare et psykologisk implant for å facilitere tilknytningen til den bioniske armen. Jeg tipper at mange spillutviklere samles på kveldstid for å røyke sokkene sine og brainstorme. Samma det, jeg digger det. De bærende ideene i mange av de store spillene ER ganske far out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller Nehrim, en Oblivion-mod som gjør om hele spillet. Liker det ganske godt så langt. Er det noen andre her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Nehrim, en Oblivion-mod som gjør om hele spillet. Liker det ganske godt så langt. Er det noen andre her som har prøvd det?

Når du sier "gjør om hele spillet", hva mener du da, nøyaktig?

Kan den erstatte Goblins med toppløse blondiner som ikke er så jævla fiendtlig innstilt, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...