Gjest DevilAngel Skrevet 29. januar 2013 #601 Del Skrevet 29. januar 2013 Brawl busters og samurai warriors 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 29. januar 2013 #602 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå spiller jeg Wet på PS3, som jeg plukket med meg på hjemveien fra jobb. Har akkurat spilt ferdig prologen, og synes det er kjempegøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 29. januar 2013 #603 Del Skrevet 29. januar 2013 Moonstone:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 30. januar 2013 #604 Del Skrevet 30. januar 2013 Worms 3D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. februar 2013 #605 Del Skrevet 1. februar 2013 Moonstone:) Det gamle ridderspillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 2. februar 2013 #606 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Det gamle ridderspillet? Stemmer:)! Jaguar Xj-220:) Har alle de gode klassikerne på amiga 500'n min:) Endret 2. februar 2013 av Anciol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. februar 2013 #607 Del Skrevet 4. februar 2013 Snart Deadspace!!!!!! Blir bra spillhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. februar 2013 #608 Del Skrevet 4. februar 2013 Civ5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. februar 2013 #609 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå for tiden så går det i slike 'finn og klikk' spill. Alà Letters from nowhere og Ravenhurst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 4. februar 2013 #610 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå for tiden så går det i slike 'finn og klikk' spill. Alà Letters from nowhere og Ravenhurst Hidden objects spill ja, bruker å kjøpe slike til nettbrettet mitt. Liker at det er litt historie bak da. Fant et i går som kun var bilde etter bilde du skulle lete frem ting på. Det blir litt kjedelig for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. februar 2013 #611 Del Skrevet 4. februar 2013 Enig. Glad i historien og varierte oppgaver, men bare bilde etter bilde er deilig å ha når man er på farten og bare vil ha noe kjapt å gjøre mellom slagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 19. februar 2013 #612 Del Skrevet 19. februar 2013 Gears of War 3! Gears er priceless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 19. februar 2013 #613 Del Skrevet 19. februar 2013 Spiller Gears of War 3 og Minecraft til Xbox360. Ikke lenge til Gears Judgement!! Go Baird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. februar 2013 #614 Del Skrevet 19. februar 2013 Bionic Commando for xbox360. Artig tredjepersons skytespil med mye spiderman-aktig action, siden det viktigste verktøyet man har, er en bionisk arm som skyter ut en gripeklo på en vaier, som man kan svinge seg gjennom byen med. Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. februar 2013 #615 Del Skrevet 19. februar 2013 Bionic Commando for xbox360. Artig tredjepersons skytespil med mye spiderman-aktig action, siden det viktigste verktøyet man har, er en bionisk arm som skyter ut en gripeklo på en vaier, som man kan svinge seg gjennom byen med. Kult. Hvordan kan du unnlate det aller beste fra spillet? Kona hans er jo en jævla kran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. februar 2013 #616 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan kan du unnlate det aller beste fra spillet? Kona hans er jo en jævla kran Ja, det var jo litt speisa. Emily er bare et psykologisk implant for å facilitere tilknytningen til den bioniske armen. Jeg tipper at mange spillutviklere samles på kveldstid for å røyke sokkene sine og brainstorme. Samma det, jeg digger det. De bærende ideene i mange av de store spillene ER ganske far out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 22. februar 2013 #617 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg spiller Nehrim, en Oblivion-mod som gjør om hele spillet. Liker det ganske godt så langt. Er det noen andre her som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 22. februar 2013 #618 Del Skrevet 22. februar 2013 Moonstone:) Husker jeg hadde det til Amigaen min i sin tid. gammel klassiker. Emulerer du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. februar 2013 #619 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg spiller Nehrim, en Oblivion-mod som gjør om hele spillet. Liker det ganske godt så langt. Er det noen andre her som har prøvd det? Når du sier "gjør om hele spillet", hva mener du da, nøyaktig? Kan den erstatte Goblins med toppløse blondiner som ikke er så jævla fiendtlig innstilt, f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeila Skrevet 22. februar 2013 #620 Del Skrevet 22. februar 2013 Maplestory og left 4 dead ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå