Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veksler litt mellom borderlands 2 og Hotline: Miami!

Spiller også Hotline, men jeg kunne ønskt at bakgrunnen ikke bevegde på seg slik den gjør.

Jeg blir hvertfall lett sjøsyk av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dwarf champion! :smilorange:

Hva slags karakter(er) spiller du?

Jeg har flere, planen er å ha en av hver klasse. Men for tiden spiller jeg mest Elf Lore Master og Elf Rune Keeper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere, planen er å ha en av hver klasse. Men for tiden spiller jeg mest Elf Lore Master og Elf Rune Keeper.

Og fordi det er halvveis relevant i denne tråden (nesten)..

Tabris, jeg elsker avataren din! Jeg blir helt nostalgia her jeg sitter..:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundet Deponia. For dere som liker adventure-spill a la Monkey Island o.l. - sjekk den ut. Ligger på Steam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fordi det er halvveis relevant i denne tråden (nesten)..

Tabris, jeg elsker avataren din! Jeg blir helt nostalgia her jeg sitter.. :fnise:

Takk. Beste spillet! :rodmer:

(Visste du at de skal gi det ut på ny til PS3 med oppdatert grafikk?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å spille alv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var H:M gøy?

Mjooo..

Det er ganske annerledes det meste annet jeg har spilt da, men jeg syns det er artig. Det kan fort bli frustrerende ettersom vanskelighetsgraden til tider er veldig høy - men så kan det jo alltids hende at det bare er jeg som er dårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjooo..

Det er ganske annerledes det meste annet jeg har spilt da, men jeg syns det er artig. Det kan fort bli frustrerende ettersom vanskelighetsgraden til tider er veldig høy - men så kan det jo alltids hende at det bare er jeg som er dårlig :P

greit, jeg skal gi det et shot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å spille alv?

Jeg liker det veldig godt, synes de passer spesielt godt til klasser som RK og LM. Har også en Elf Hunter. Synes de er veldig vakre. Jeg sliter med å spille dverg, må jeg innrømme. Har prøvd såvidt, men kommer liksom ikke inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker det veldig godt, synes de passer spesielt godt til klasser som RK og LM. Har også en Elf Hunter. Synes de er veldig vakre. Jeg sliter med å spille dverg, må jeg innrømme. Har prøvd såvidt, men kommer liksom ikke inn i det.

Hehe, der er jeg helt motsatt, synes det er ufattelig gøy å spille dverg! :)

Men jeg har alltid vært litt ekstra glad i dverger.

De er barske og gruffe og sta, og de byr på mye bra rollespilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der er jeg helt motsatt, synes det er ufattelig gøy å spille dverg! :)

Men jeg har alltid vært litt ekstra glad i dverger.

De er barske og gruffe og sta, og de byr på mye bra rollespilling :)

Jeg har hørt man kan spille diverse instrumenter, og lage egne låter osv. Har dere prøvd det, og er det flere sånne ting man kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt man kan spille diverse instrumenter, og lage egne låter osv. Har dere prøvd det, og er det flere sånne ting man kan gjøre?

Ja, det er en klasse som heter Minstrel. Det er et ganske genialt konsept - i stedet for HP så har du Morale. Healerklassen nr. 1 i spillet er Minstrel. Så han spiller sanger som "regain your Morale". Er du Minstrel, så får du etterhvert tilgang til mange instrumenter, og du kan også lære fra deg disse ferdighetene til andre klasser. Jeg er på en RP-server, og det er helt vanlig med små konserter i eller utenfor The Prancing Pony.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...