Mann 42 Skrevet 25. desember 2012 #541 Del Skrevet 25. desember 2012 Mulig jeg misforsto deg, men det er ikke Bethesda som står bak ME-serien. Det er BioWare. Ellers er jeg enig med deg. Jeg er temmelig svak for Garrus, må jeg innrømme... Det ble nok et litt abrupt skifte fra å snakke om ME og til Bethesda. Jeg hadde en liten runde med de forskjellige bipersonene i Fallout, syntes det ble for mye prat, og tørket det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #542 Del Skrevet 25. desember 2012 sims 3 pets når jeg spiller for meg selv l.a.noir og oblivion med broren min(eller han spiller) sly 3 med jenta som jeg er avlastningshjem for Anonym poster: 4ae746c6e88c6e0a0fb8f6670f40fcd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 25. desember 2012 #543 Del Skrevet 25. desember 2012 Kjøpte Mass Effect 3, så jeg holder på med det om dagene. Flott spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glorificus Skrevet 25. desember 2012 #544 Del Skrevet 25. desember 2012 Endelig - Assassin's creed III. Årets mest etterlengtede julegave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. desember 2012 #545 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) En ekstremt god serie. Så synd at spillmakerne laget en slutt som setter en effektiv stopper for en evt oppfølger. De sprengte jo alle masserelèene i sluttscenen på ME3. Dermed så tørket de ut alle de avanserte sivilisasjonene i galaksen, og det var ikke akkurat noe sjakktrekk. Samtidig så forsvant jo alle muligheter for å reise mellom systemene. Jorda går til helvete, siden den var full av Krogans uten naturlige fiender. Det eneste håpet jeg kan se, er om det skulle vise seg at hele slutten egentlig var en del av en Reaper-simulasjon indusert i Shepards hjerne, og at det EGENTLIG ikke er slutten likevel. Jeg mener, han befinner seg jo i sentrum av Reapernes nettverk da han tar sine siste beslutninger ombord på Citadel. Om det noen sinne, noe sted, var et sted der et menneske kunne hjernevaskes per fjernkontroll, så måtte det jo være der. En tøff utfordring for forfatterne, men sikkert ikke noe som ikke kan overvinnes med anvendt kjemi og indusering av illegale sinsstilstander. Jeg krysser fingrene for ME4. Kanskje den starter med at Commander Shepard våkner på slagmarken der han ble zappet av Harbinger, til tidenes WTF!!!!-øyeblikk. . De lager fler ME-spill, men historien til Shepard er ferdig... Den slakta de jo ganske fint også, da de lagde 3eren. Spillet var bra, men det ødela jo triologien, ved å bare fornekte alle dine personlige valg. Endret 27. desember 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. desember 2012 #546 Del Skrevet 27. desember 2012 Endelig - Assassin's creed III. Årets mest etterlengtede julegave. Kos deg! Utrolig mye morro med det spillet, i tillegg til at det er veldig bra laget :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 27. desember 2012 #547 Del Skrevet 27. desember 2012 Alice: madness returns (PC) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 27. desember 2012 #548 Del Skrevet 27. desember 2012 Nå skal jeg prøve LotR Online! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 27. desember 2012 #549 Del Skrevet 27. desember 2012 Vet ikke om det ble sagt noen spoilers om ME3, men hver så snill og skrive spoilers i spoilertag. Jeg holder på med ME3 og vil helst ikke lese noe om den veldig omtalte avslutningen på ME3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 28. desember 2012 #550 Del Skrevet 28. desember 2012 Vet ikke om det ble sagt noen spoilers om ME3, men hver så snill og skrive spoilers i spoilertag. Jeg holder på med ME3 og vil helst ikke lese noe om den veldig omtalte avslutningen på ME3. Sorry, det var liksom så yesterdays news at jeg tror ikke noen tenkte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. desember 2012 #551 Del Skrevet 28. desember 2012 Vet ikke om det ble sagt noen spoilers om ME3, men hver så snill og skrive spoilers i spoilertag. Jeg holder på med ME3 og vil helst ikke lese noe om den veldig omtalte avslutningen på ME3. Den veldig omtalte slutten, får du nok ikke se, siden de har forandra den... Den står fortsatt ikke i stil med noen av spillene, og man merker godt at de som skrev me3 ikke er de samme som lagde de 2 første, så vær forberedtpå skuff, selv om spillet i seg selv er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. desember 2012 #552 Del Skrevet 28. desember 2012 Candy Crush, jeg er snart på brett 200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 28. desember 2012 #553 Del Skrevet 28. desember 2012 New Super Mario Bros 2 til 3DS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 28. desember 2012 #554 Del Skrevet 28. desember 2012 Skyrim. Har spilt det non-stop i omtrent 30 timer nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 29. desember 2012 #555 Del Skrevet 29. desember 2012 Den veldig omtalte slutten, får du nok ikke se, siden de har forandra den... Den står fortsatt ikke i stil med noen av spillene, og man merker godt at de som skrev me3 ikke er de samme som lagde de 2 første, så vær forberedtpå skuff, selv om spillet i seg selv er bra. Mye bra. Men jeg kunne ønsket meg en litt bedre tilnærming på våpen og rustninger. Det var praktisk talt ingen stats, så vidt jeg husker. Bare en generell beskrivelse av dem. Og tatt i betraktning at de etter hvert blir styggdyre, så hadde det ikke skada om man hadde kunnet gitt litt mer info enn at "denna gønnern er bad ass!" Joda. Men Specter gear får jobben gjort, da. Det kan vi vel være enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. desember 2012 #556 Del Skrevet 29. desember 2012 Nå skal jeg prøve LotR Online! Elsker det spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 29. desember 2012 #557 Del Skrevet 29. desember 2012 FIFA 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. desember 2012 #558 Del Skrevet 29. desember 2012 Mye bra. Men jeg kunne ønsket meg en litt bedre tilnærming på våpen og rustninger. Det var praktisk talt ingen stats, så vidt jeg husker. Bare en generell beskrivelse av dem. Og tatt i betraktning at de etter hvert blir styggdyre, så hadde det ikke skada om man hadde kunnet gitt litt mer info enn at "denna gønnern er bad ass!" Joda. Men Specter gear får jobben gjort, da. Det kan vi vel være enige om. Det virka litt som at alle våpen var helt greie, sånn at man skulle velge det man syns var kulest, egentlig... Man merker godt hvordan det gikk fra en rpg i me1, til en shooter-rpg i me2, og nesten rein shooter i me3. Jeg syns 2eren var det beste spillet, men originalen hadde det dypeste gameplayet, egentlig. Jeg hadde spilt igjen alle spillene omigjen, med ny figur, for å prøve ut tingene jeg ikke gjorde sist, men me3 satt en effektiv stopp for det... Jeg klamrer meg til "indoctination theory", siden den er overlegen bioware sine valg... Bioware døde jo etter EA kjøpte dem opp. Det er jo bare navnet igjen, etter de ga fyken til de som gjorde Bioware til et bra selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 29. desember 2012 #559 Del Skrevet 29. desember 2012 ENDLESS SPACE med en kompis og en fra nederland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 29. desember 2012 #560 Del Skrevet 29. desember 2012 Elsker det spillet. Jaaa! I'm blown away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå