FrankDrebin Skrevet 13. desember 2012 #521 Del Skrevet 13. desember 2012 Børsta støvet av Skyrim og fortsetter moroa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2012 #522 Del Skrevet 13. desember 2012 Zombiesplætting med left4dead. Ellers har det gått litt i Gears of war, helt til jeg kom til berserker og feiga ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmespill Skrevet 13. desember 2012 #523 Del Skrevet 13. desember 2012 Skyrim. Kjøpte det for to uker siden og er helt hekta. (Veit jeg er seint ute, men har lenge vært uten spillkonsoll. Og nå er jeg ferdig med eksamner og filmproduksjoner, hurra!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 13. desember 2012 #524 Del Skrevet 13. desember 2012 Killing Floor og Plants vs Zombies. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 13. desember 2012 #525 Del Skrevet 13. desember 2012 Skyrim. Kjøpte det for to uker siden og er helt hekta. (Veit jeg er seint ute, men har lenge vært uten spillkonsoll. Og nå er jeg ferdig med eksamner og filmproduksjoner, hurra!) Ja Skyrim er utrolig bra! Begynte å spille det igjen nå nylig, er helt hekta - igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. desember 2012 #526 Del Skrevet 16. desember 2012 Sprinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 18. desember 2012 #527 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har fått en litt nevrotisk greie om å hanke inn alle achievements fra Skyrim. Så nå lurer jeg på om jeg må starte en ny runde for å klare Oblivion Walker. Noen av de valgene jeg gjorde, resulterte i at jeg ikke fikk alle de daedriske våpnene og rustningsdelene som jeg kunne hatt. Må nok gjøre det om igjen, ja. Etter at jeg har tilfredsstilt det nevrotiske kravet om å makse alle talender. Nå er det bare småplukk igjen, og det ser ut til at lvl 81 er øvre grense. Men det er ikke så aller verst, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 19. desember 2012 #528 Del Skrevet 19. desember 2012 Spiller gjennom Dark Souls for ørtende gang, tenkte jeg skulle prøve å skaffe alle trofeene (noe jeg ellers aldri gidder). Beste spillet hele denne generasjonen, definitivt. Skyrim, Dragon Age, Mass Effect og Oblivion er ålreite de, men de må la seg se slått her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. desember 2012 #529 Del Skrevet 23. desember 2012 Brainsss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 23. desember 2012 #530 Del Skrevet 23. desember 2012 Spilte nettopp noen runder med BF3 sammen med en kompis. Utrolig artig spill sammen med noen venner.. Utrolig kjedelig alene dog. Blir vel noe Skyrim nå i kveld tenker jeg, begynt på ny player. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. desember 2012 #531 Del Skrevet 23. desember 2012 Frontierville. Ikke helt i samme liga som folk over her, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. desember 2012 #532 Del Skrevet 23. desember 2012 Nå har ME1 kommet til PS3, så nå skal jeg spille gjennom hele trilogien med èn karakter. Fantastisk historie! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv Skrevet 24. desember 2012 #533 Del Skrevet 24. desember 2012 Har blitt hekta på Call of Duty Black Ops II igjen, så det er det jeg spiller for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2012 #534 Del Skrevet 24. desember 2012 jeg har.... flaut nok... kjøpt meg en xbox, med det ene øyemed å prøve Forza 4. Fikk meg Horizon i samme slengen. Holder en knapp på førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 24. desember 2012 #535 Del Skrevet 24. desember 2012 Har blitt dårlig med spilling i det siste, men når jeg får litt ledig tid, er det Far Cry 3 det går i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. desember 2012 #536 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Nå har ME1 kommet til PS3, så nå skal jeg spille gjennom hele trilogien med èn karakter. Fantastisk historie! En ekstremt god serie. Så synd at spillmakerne laget en slutt som setter en effektiv stopper for en evt oppfølger. De sprengte jo alle masserelèene i sluttscenen på ME3. Dermed så tørket de ut alle de avanserte sivilisasjonene i galaksen, og det var ikke akkurat noe sjakktrekk. Samtidig så forsvant jo alle muligheter for å reise mellom systemene. Jorda går til helvete, siden den var full av Krogans uten naturlige fiender. Det eneste håpet jeg kan se, er om det skulle vise seg at hele slutten egentlig var en del av en Reaper-simulasjon indusert i Shepards hjerne, og at det EGENTLIG ikke er slutten likevel. Jeg mener, han befinner seg jo i sentrum av Reapernes nettverk da han tar sine siste beslutninger ombord på Citadel. Om det noen sinne, noe sted, var et sted der et menneske kunne hjernevaskes per fjernkontroll, så måtte det jo være der. En tøff utfordring for forfatterne, men sikkert ikke noe som ikke kan overvinnes med anvendt kjemi og indusering av illegale sinsstilstander. Jeg krysser fingrene for ME4. Kanskje den starter med at Commander Shepard våkner på slagmarken der han ble zappet av Harbinger, til tidenes WTF!!!!-øyeblikk. Endret 24. desember 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. desember 2012 #537 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Etter hva jeg har forstått, så vil det ikke bli noen flere spill med Shepard. Den historielinjen er ferdig, noe jeg synes er et bra valg. Det betyr ikke at vi ikke kan se flere spill fra det spilluniverset, det er jo bare å legge det tidligere i tidslinjen. Selv drømmer jeg om et mer åpent RPG hvor man kan velge mellom flere ulike raser og starte på hjemplaneten deres. Litt sånn "ME møter DA med litt drypp fra TES". Det er lov å drømme... Endret 24. desember 2012 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. desember 2012 #538 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Nesten fredig med Fallout 3. Ganske lei nå, så det blir sjeldnere å sjeldnere mellom hver gang. Men føler liksom jeg må spille det ferdig før jeg starter på New Vegas, som er det spillet jeg egentlig gleder meg mest til å begynne på. Kul historie dog, men litt lei av å plukke opp all slags rask og rusk. Blir så gniten av sånne spill, må plukke opp alt og selge det. Hjertet mitt blør litt hver gang jeg ikke har plass til mer "scrap metal" og annet rask i ryggsekken. Endret 24. desember 2012 av SpaceBaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. desember 2012 #539 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Etter hva jeg har forstått, så vil det ikke bli noen flere spill med Shepard. Den historielinjen er ferdig, noe jeg synes er et bra valg. Det betyr ikke at vi ikke kan se flere spill fra det spilluniverset, det er jo bare å legge det tidligere i tidslinjen. Selv drømmer jeg om et mer åpent RPG hvor man kan velge mellom flere ulike raser og starte på hjemplaneten deres. Litt sånn "ME møter DA med litt drypp fra TES". Det er lov å drømme... Det bør man. Utviklerne holder jo øret mot bakken og sjekker hva som foregår ute blant folk. En av de litt artige DLC-ene for Skyrim, Hearthfire, startet som en mod som tillot spilleren å bygge sitt eget hus, og evt bygge på det. Og den ble ganske populær, sikkert fordi mange var litt misfornøyd med de husa man kan kjøpe. Eksempelvis. Og jeg har brukt MYE tid på å innrede mitt ringe hjem i Falkreath. Uansett, en eller annen fortsettelse hadde vært kjekt. I ME blir man ganske knyttet til karakterene, etter hvert som historien skrider frem. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg spilte ME1 første gang og ble tvunget til å drepe Urdnot Wrex. Så jeg "måtte" spille det om igjen. Helt fra start. Og lignende dilemmaer dukker opp i både ME2 og ME3. Det er en ganske god indikator på hvor bra spillene fungerer når man blir emosjonelt knyttet til karakterene på den måten. Der mener jeg at Bethesda har gjort en kjempejobb i alle de spillene som jeg har sjekket ut. Det er troverdige personligheter som man liksom har en relasjon til i spillet. Det er både synd og bra at det ikke er flere dialogmuligheter etter at de gode hjelperne er rekruttert. Endret 24. desember 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. desember 2012 #540 Del Skrevet 25. desember 2012 Mulig jeg misforsto deg, men det er ikke Bethesda som står bak ME-serien. Det er BioWare. Ellers er jeg enig med deg. Jeg er temmelig svak for Garrus, må jeg innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå