AnonymBruker Skrevet 16. juli #3742 Skrevet 16. juli Typen og jeg har blitt HELT hekta på Blue Prince Anonymkode: 80bdf...439
Cid Skrevet 16. juli #3744 Skrevet 16. juli Filifjonkamor skrev (2 timer siden): Ja Spilte det selv nylig, det har ikke eldet seg så bra som jeg skulle ønske at det gjorde men jeg likte det fortsatt. 2
JimmyOlsen Skrevet 18. juli #3745 Skrevet 18. juli Har børstet støvet av TES IV: Oblivion og blitt hekta på nytt. Det har holdt seg utrolig godt for et 19 år gammelt spill.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3746 Skrevet 25. juli Days gone og last of us 2. Pluss death stranding og ghost of tushima, men kommer ikke helt igang Anonymkode: c4780...ef9
Cid Skrevet 25. juli #3748 Skrevet 25. juli JimmyOlsen skrev (På 18.7.2025 den 17.21): Har børstet støvet av TES IV: Oblivion og blitt hekta på nytt. Det har holdt seg utrolig godt for et 19 år gammelt spill. Anbefaler nye versjonen.
JimmyOlsen Skrevet 25. juli #3749 Skrevet 25. juli (endret) Cid skrev (6 timer siden): Anbefaler nye versjonen. Kanskje om noen år og har en mye, mye bedre PC. Den greia krever 32 GB, som er det jeg har akkurat nå, og det er mange diskusjoner om lagging og andre problemer. Dessuten synes jeg den originale holder mål fortsatt. Dessuten er den veldig dyr. Endret 25. juli av JimmyOlsen
Cid Skrevet 25. juli #3750 Skrevet 25. juli JimmyOlsen skrev (6 minutter siden): Kanskje om noen år og har en mye, mye bedre PC. Den greia krever 32 GB, som er det jeg har akkurat nå, og det er mange diskusjoner om lagging og andre problemer. Dessuten synes jeg den originale holder mål fortsatt. Dessuten er den veldig dyr. Det har alle Bethesda spill 😛 Jeg betalte litt under 500kr for det, det synes jeg var ganske rimelig for et nytt spill. Spillet ser helt nytt ut med.
Okapi Skrevet 26. juli #3751 Skrevet 26. juli Spilte gjennom Death Stranding 2! Følte først det var mer av det samme, men med mindre emosjonel dybde, men det tok seg opp mot slutten. Gitarduellen var helt nydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3752 Skrevet 26. juli Red Dead Redemption 2 ❤️😍 Anonymkode: 7e641...f56
JimmyOlsen Skrevet 26. juli #3753 Skrevet 26. juli Cid skrev (18 timer siden): Det har alle Bethesda spill 😛 Jeg betalte litt under 500kr for det, det synes jeg var ganske rimelig for et nytt spill. Spillet ser helt nytt ut med. Joda, det er nok standard pris, men jeg droppet det med tanke på at det jeg får er for det meste et ansiktsløft og 2-3 ekstra oppdrag.
Cid Skrevet 26. juli #3754 Skrevet 26. juli JimmyOlsen skrev (1 time siden): Joda, det er nok standard pris, men jeg droppet det med tanke på at det jeg får er for det meste et ansiktsløft og 2-3 ekstra oppdrag. Ser ut som er nytt spill synes jeg
Cid Skrevet 27. juli #3756 Skrevet 27. juli lolitsme skrev (1 time siden): Ready or Not ❤️ Here I come. 1
JimmyOlsen Skrevet 27. juli #3758 Skrevet 27. juli Cid skrev (14 timer siden): Ser ut som er nytt spill synes jeg Det er nok det samme, bare at det ser bedre ut, høyere kvalitet på lyd og bilde, osv, men jeg kan forestille meg at det blir som å spille et nytt spill.
Cid Skrevet 27. juli #3759 Skrevet 27. juli JimmyOlsen skrev (22 minutter siden): Det er nok det samme, bare at det ser bedre ut, høyere kvalitet på lyd og bilde, osv, men jeg kan forestille meg at det blir som å spille et nytt spill. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå