Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inverto
Cid skrev (6 minutter siden):

Hva handler det om?

Det er et kort arcade-stil spill hvor du må bekjempe horder av fiender
ved å sikte på dem med musa og trykke riktig knapp så fort som mulig. Det er Q, W og E knappene du bruker.
Så dette er et twitch spill, det vil si at du må ha gode reflekser og tenke kjapt.
Spillet er frustrerende xD animereren min sa at spillet mindte han om et rytmespill kalt Osu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
AprilRyan skrev (På 20.8.2022 den 0.49):

Fortsatt Ghost of tsushima, men har hatt perioder der jeg ikke har spilt eller spilt noe annet.

Det er jo så masse å gjøre der og så utrolig vakkert spill. Tar masse screenshots overalt. Liker veldig godt åpen verden og surre rundt der.

Nice! 😄 Hva tenker du om historien i spillet? 

Tok en liten gamble og kjøpte dette spillet uten å se andres erfaringer. Var litt dyreste laget så fint å høre at andre har gode erfaringer. Nå har jeg vært borte fra ps5’en i en og halv måned og skal prøve å finne veien tilbake. Kom meg liksom aldri lenger enn introduksjonsfasen..😅

Alltid digget open world-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
Muffin man skrev (9 timer siden):

Nice! 😄 Hva tenker du om historien i spillet? 

Tok en liten gamble og kjøpte dette spillet uten å se andres erfaringer. Var litt dyreste laget så fint å høre at andre har gode erfaringer. Nå har jeg vært borte fra ps5’en i en og halv måned og skal prøve å finne veien tilbake. Kom meg liksom aldri lenger enn introduksjonsfasen..😅

Alltid digget open world-spill.

Jeg liker godt historien i spillet så det er alt i alt et veldig bra spill :)

Jeg har perioder hvor jeg ikke spiller og tok en stund før jeg begynte å bruke ps5 etter at jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
AprilRyan skrev (11 timer siden):

Jeg liker godt historien i spillet så det er alt i alt et veldig bra spill :)

Jeg har perioder hvor jeg ikke spiller og tok en stund før jeg begynte å bruke ps5 etter at jeg kjøpte den.

Takk :) 

Samma her. Lot ps5’en ligge å støve i starten selv  mens andre satt på finn halvedagen for å få tak i en. Følte meg litt skyldig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (3 timer siden):

Takk :) 

Samma her. Lot ps5’en ligge å støve i starten selv  mens andre satt på finn halvedagen for å få tak i en. Følte meg litt skyldig😅

Og de som solgte ps5 til sånn 20 tusen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Muffin man
Cid skrev (10 minutter siden):

Og de som solgte ps5 til sånn 20 tusen 😛 

Ja. Var heldig som fikk takk i den uten å måtte overbetale. Hadde ikke hatt samvittighet til å videreselge til en sånn profitt bare fordi jeg kunne.😅Markedet var galskap.

Når er jeg snurt for at Microsoft har kjøpt Bethesda og misser ut på mye pga. det med min ps5😬

Endret av Muffin man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (Akkurat nå):

Ja. Var heldig som fikk takk i den uten å måtte overbetale. Hadde ikke hatt samvittighet til å videreselge til en sånn profitt bare fordi jeg kunne.😅Markedet var galskap.

Når er jeg snurt for at Microsoft har kjøpt Bethseda og misser ut på mye pga. det med min ps5😬

Enig, uansett om jeg har series S så liker jeg best å spille Fallout spill på PlayStation. Håper de gir Fallout 3 og New Vegas en ordentlig remaster en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Cid skrev (56 minutter siden):

Enig, uansett om jeg har series S så liker jeg best å spille Fallout spill på PlayStation. Håper de gir Fallout 3 og New Vegas en ordentlig remaster en gang

Virker som microsoft er litt gniene i forhold til Sony så det ser litt mørkt ut🥺 Håper jeg tar feil her.

Har gledet meg til Starfield som visstnok skulle komme ut neste år…

Endret av Muffin man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (1 minutt siden):

Virker som microsoft er litt gniene i forhold til Sony så det ser litt mørkt ut🥺 Håper jeg tar feil her.

Liker du Fallout?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Cid skrev (23 minutter siden):

Liker du Fallout?

Har ikke spilt spillende  .Aner ikke helt hvorfor😅

Om de like bra som det som blir sagtburde jeg kanskje gi de en sjanse en dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (Akkurat nå):

Har ikke spilt spillende  .Aner ikke helt hvorfor😅

Om de like bra som det som blir sagtburde jeg kanskje gi de en sjanse en dag? :)

I hvert fall new vegas, det er noe av det beste jeg har spilt 😃 Men anbefaler å spille 3 først slik at du går fra et bra spill til et enda bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Cid skrev (51 minutter siden):

I hvert fall new vegas, det er noe av det beste jeg har spilt 😃 Men anbefaler å spille 3 først slik at du går fra et bra spill til et enda bedre :)

Takk for tips!

Det er notert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trengte noe kjent og trygt som avslapning i en stressende periode, så nå går det i FFXII 😁 

Anonymkode: 58730...da2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trengte noe kjent og trygt som avslapning i en stressende periode, så nå går det i FFXII 😁 

Anonymkode: 58730...da2

Flott spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynte med Cyberpunk, men klarte aldri helt å komme inn i det. Mulig det bare ikke er min type spill, selv om jeg likte både Fallout og Deus Ex. Vurderer å spille noe helt annet, som Triangle Strategy eller Returnal.

Anonymkode: 95aaa...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begynte med Cyberpunk, men klarte aldri helt å komme inn i det. Mulig det bare ikke er min type spill, selv om jeg likte både Fallout og Deus Ex. Vurderer å spille noe helt annet, som Triangle Strategy eller Returnal.

Anonymkode: 95aaa...f05

Mens jeg spilte cyberpunk så fikk jeg bare lyst til å spille Witcher 3 igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gjøre meg ferdig med Outer Worlds, liker generelt spillene fra Obsidian men Outer Worlds har en litt rotete historie og kartene er veldig linjere.

Anonymkode: bd0f6...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...