Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gikk tilbake til ESO igjen. Har spilt det siden beta, men tar i blant lange pauser for å spille andre ting. Men jeg kommer alltid tilbake til det.

Denne pausen var såpass lang at jeg ikke har fått med meg de to siste store updates. Så har mye å ta igjen! Testet det nye kortspillet i går og syntes det var supergøy. Gjør nå card dailies. 

Må teste ut companions også... og kanskje endelig få kjøpt meg et hus, begynne med furnituring... so much to do! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabris skrev (1 minutt siden):

Gikk tilbake til ESO igjen. Har spilt det siden beta, men tar i blant lange pauser for å spille andre ting. Men jeg kommer alltid tilbake til det.

Denne pausen var såpass lang at jeg ikke har fått med meg de to siste store updates. Så har mye å ta igjen! Testet det nye kortspillet i går og syntes det var supergøy. Gjør nå card dailies. 

Må teste ut companions også... og kanskje endelig få kjøpt meg et hus, begynne med furnituring... so much to do! 

Elder scroll online?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cid said:

Elder scroll online?

Ja. Forkortelsen har alltid irritert meg da alle andre The Elder Scrolls-spill forkortes TES.  Så egentlig burde det vært TES: Online, ikke ESO. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (11 minutter siden):

Ja. Forkortelsen har alltid irritert meg da alle andre The Elder Scrolls-spill forkortes TES.  Så egentlig burde det vært TES: Online, ikke ESO. :P 

Høres ut som ESSO 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller fall guys som har fått førsteplassen enda? På solo? Noe så irriterende, jeg sitter og taper mot 2-3 åringer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk endelig spilt meg gjennom Borderlands: The Pre-Sequel før jeg går videre til Tiny Tina's Wonderlands. Likte ikke TPS så veldig godt, men DLCen Claptastic Voyage var gøy. 😍 Kjøpte meg Red Dead Redemption 2 på PC her for noen uker siden, men det syns jeg var veldig tungt å  komme inn i - veldig slitsomme kontroller på PC, og ingenting som egentlig fenger meg enn så lenge 😨 Var nettopp og reddet en kar oppi fjellet, slet veldig med å drepe noen ulver. Jeg er skuffa. Kanskje jeg må prøve igjen når jeg får tid.

Anonymkode: 027ba...21e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fikk endelig spilt meg gjennom Borderlands: The Pre-Sequel før jeg går videre til Tiny Tina's Wonderlands. Likte ikke TPS så veldig godt, men DLCen Claptastic Voyage var gøy. 😍 Kjøpte meg Red Dead Redemption 2 på PC her for noen uker siden, men det syns jeg var veldig tungt å  komme inn i - veldig slitsomme kontroller på PC, og ingenting som egentlig fenger meg enn så lenge 😨 Var nettopp og reddet en kar oppi fjellet, slet veldig med å drepe noen ulver. Jeg er skuffa. Kanskje jeg må prøve igjen når jeg får tid.

Anonymkode: 027ba...21e

Red Dead er veldig bra men det tar el stund før det blir skikkelig spennende, når det blir så er det en fantastisk opplevelse 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gran Turismo 7. Måtte kjøpe en bundle for å få fingrene i en PS5, så var ikke til å komme rundt, og da måtte jeg selvsagt også kjøpe et ratt. Har ikke lappen engang, og har minimalt med peiling på bil, så vet knapt hva jeg gjør, men vinner jo litt da.

BMW M3 er en ukontrollerbar møkkabil, bare så det er sagt. Takke meg til en Lancer Evo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (På 20.7.2022 den 22.51):

Stray 🐈

Auri skrev (På 25.7.2022 den 0.32):

Stray 🥰

Jeg også! Har bare startet det såvidt, men elsker det allerede! 😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Spilte ferdig Deathloop for noen dager siden. Åh, fantastisk spill. Gleder meg til at nok tid går sånn at jeg kan spille det på nytt. Det eneste som skuffet meg var slutten, den var liksom litt for åpen for min del. Men da går det vel an å håpe på en oppfølger.

Nå spiller jeg litt Raft. Har spilt det av og på siden det først kom ut som early access i 2018, men har ikke fullført historien enda. Har prøvd å spille det med venner utallige ganger før, men vi blir liksom aldri helt enige om hvordan flåta skal bli, så nå spiller jeg singleplayer og koser meg. :fnise: 

Anonymkode: ff583...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat rundet Stray. Fantastisk spill! Og vi trenger en oppfølger til spillet!! 😸

Eneste negative jeg kan si om det er.

1. Ingen manuell måte å save på, kun autosave. Har litt problemer med at jeg akutt blir truffet at mortion blur sickness, og trenger å avslutte spillinga med en gang, men dumt å miste 15 min med gameplay 😕

2. Litt av animasjonen kunne vært bedre. Noen av bevegelsene ble veldig «firkantet», og ikke ser ikke helt ekte ut.

Men ellers et fantastisk spill! 😸

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...