Gjest Cid Skrevet 31. mai 2022 #2601 Del Skrevet 31. mai 2022 Mass Effect 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 31. mai 2022 #2602 Del Skrevet 31. mai 2022 Cid skrev (På 24.5.2022 den 14.43): Mass Effect 1, startet på ps4 versjonen og denne gangen skal jeg væte drittsekk igjennom hele serien 😁 Fantastisk spillserie! 😄 Jeg slet for det meste skikkelig med å være Renegade. Jeg vil bare være hyggelig mot folk. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. mai 2022 #2603 Del Skrevet 31. mai 2022 Rowan skrev (3 minutter siden): Fantastisk spillserie! 😄 Jeg slet for det meste skikkelig med å være Renegade. Jeg vil bare være hyggelig mot folk. 😅 Samme her, etter noen timer inn i spillet så klarte jeg ikke mer og gikk over til å paragon Jeg utnyttet også en bug som ga meg evig med paragon og renegade poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #2604 Del Skrevet 8. juni 2022 Mass Effect 2, elsker dette spillet fortsatt like mye som i 2010 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juni 2022 #2605 Del Skrevet 11. juni 2022 Mass Effect 3, går igjennom alle spillene igjen og jeg må si at dette spillet er det minst beste i serien etter min mening, jeg likte faktisk Andromeda bedre enn 3, vurderer å bare hoppe over dette og starte på Andromeda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. juni 2022 #2606 Del Skrevet 11. juni 2022 3 minutter siden, Cid said: Mass Effect 3, går igjennom alle spillene igjen og jeg må si at dette spillet er det minst beste i serien etter min mening, jeg likte faktisk Andromeda bedre enn 3, vurderer å bare hoppe over dette og starte på Andromeda Jeg liker ME2 best i serien, deretter ME1 og ME3. Spilte noen timer med Andromeda, men kom aldri inn i det. Likte ikke at det var satt i en annen galakse når de har brukt så mye tid på å bygge god lore i den vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juni 2022 #2607 Del Skrevet 11. juni 2022 Tabris skrev (6 minutter siden): Jeg liker ME2 best i serien, deretter ME1 og ME3. Spilte noen timer med Andromeda, men kom aldri inn i det. Likte ikke at det var satt i en annen galakse når de har brukt så mye tid på å bygge god lore i den vi har. Jeg syntes det var bra at det var en ny galakse siden de hadde en hel trilogi i milky way galaksen, jeg har aldri skjønt hvorfor Andromeda er så upopulær, jeg er selv fan av de gamle spillene men jeg syntes likevel at det var et veldig bra spill. Jeg elsket at man hadde store åpne områder man kunne utforske, håper at det neste spillet fortsetter historien der men også bringer Liara og Shepard tilbake, kan se ut som at Shepard har tatt en captain america og vært nedfryst i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 12. juni 2022 #2608 Del Skrevet 12. juni 2022 Trodde Origami King kom til å være gøyest for guttungen, men jeg sitter igjen og spiller etter han har gått for å leke med noe annet 😅 faen for et bra spill, gruer meg til det er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2609 Del Skrevet 12. juni 2022 mingus skrev (12 minutter siden): Trodde Origami King kom til å være gøyest for guttungen, men jeg sitter igjen og spiller etter han har gått for å leke med noe annet 😅 faen for et bra spill, gruer meg til det er ferdig. Har du spilt Paper Mario 64? Det er det beste i serien anbefaler Spoiler Men greit dette spillet med men ganske hjerteskjærende når bobby ofret seg selv 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 12. juni 2022 #2610 Del Skrevet 12. juni 2022 Spelunky 2 på Switch! Jeg dør maaassse, men det er fremdeles gøy. Men når jeg har dødd sånn tre-seks ganger på rad uten å komme meg ut av gruvene, blir jeg sur. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2611 Del Skrevet 12. juni 2022 Rowan skrev (2 minutter siden): Spelunky 2 på Switch! Jeg dør maaassse, men det er fremdeles gøy. Men når jeg har dødd sånn tre-seks ganger på rad uten å komme meg ut av gruvene, blir jeg sur. 😅 Føler jeg har spilt et slikt spill på mobil for mange år siden, lenge før smarttelefoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 12. juni 2022 #2612 Del Skrevet 12. juni 2022 Cid skrev (5 timer siden): Har du spilt Paper Mario 64? Det er det beste i serien anbefaler Skjul innhold Men greit dette spillet med men ganske hjerteskjærende når bobby ofret seg selv 😕 Nei ikke enda, husker du spurte meg for noen mnd siden 😀 men skal prøve å få tak i det etter dette tenker jeg, håper det minner om dette og color splash. Da liker jeg det nok! Ja stakkars Bobby 🙁 hadde en følelse av det kom til å skje fra steinen landa på Olivia, siden han var en bombe.. men ikke spoil mer, er akkurat ferdig med den gule streameren på diskoteket i midtøsten bare 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2613 Del Skrevet 12. juni 2022 mingus skrev (44 minutter siden): Nei ikke enda, husker du spurte meg for noen mnd siden 😀 men skal prøve å få tak i det etter dette tenker jeg, håper det minner om dette og color splash. Da liker jeg det nok! Ja stakkars Bobby 🙁 hadde en følelse av det kom til å skje fra steinen landa på Olivia, siden han var en bombe.. men ikke spoil mer, er akkurat ferdig med den gule streameren på diskoteket i midtøsten bare 😀 Jeg hater når de tar livet av noen i et spill for den triste følelsen blir værende ut spillet 😕 Jeg har spilt igjennom paper Mario til Nintendo 64 og den til gamecube mange ganger, to av mine favoritt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 12. juni 2022 #2614 Del Skrevet 12. juni 2022 Cid skrev (57 minutter siden): Jeg hater når de tar livet av noen i et spill for den triste følelsen blir værende ut spillet 😕 Jeg har spilt igjennom paper Mario til Nintendo 64 og den til gamecube mange ganger, to av mine favoritt 😄 Ja jeg trodde ærlig talt han kom tilbake. 🙁 Eller det spøka jo litt for han i gruva, men ikke mer. Må få igang ett av de etter vi er ferdig med dette da, Paper Mario er noe av det bedre jeg har spilt 😀 Odyssey var ikke dumt heller, som vi også holder på med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2615 Del Skrevet 12. juni 2022 mingus skrev (1 minutt siden): Ja jeg trodde ærlig talt han kom tilbake. 🙁 Eller det spøka jo litt for han i gruva, men ikke mer. Må få igang ett av de etter vi er ferdig med dette da, Paper Mario er noe av det bedre jeg har spilt 😀 Odyssey var ikke dumt heller, som vi også holder på med nå. Har du spilt Super Mario 64? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 12. juni 2022 #2616 Del Skrevet 12. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Har du spilt Super Mario 64? Ja det prøvde jeg for et par uker siden på 3D all stars, men ble forbanna på han bob-omben med krone på hodet som ikke lar seg drepe, får han ikke til å velte så jeg sitter fast allerede. Sikkert noe jeg gjorde feil, men la det fra meg og glemte det av i jungelen av Mariospillene som er her 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faux Skrevet 12. juni 2022 #2617 Del Skrevet 12. juni 2022 Dragon Age Inquisition, måtte ta de alle i tur og orden i påvente av Absolution og Dreadwolf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2618 Del Skrevet 12. juni 2022 mingus skrev (16 minutter siden): Ja det prøvde jeg for et par uker siden på 3D all stars, men ble forbanna på han bob-omben med krone på hodet som ikke lar seg drepe, får han ikke til å velte så jeg sitter fast allerede. Sikkert noe jeg gjorde feil, men la det fra meg og glemte det av i jungelen av Mariospillene som er her 😑 Kanskje vanskelighetsgraden skal gjenspeile hvor vanskelig det er å avsette en konge 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #2619 Del Skrevet 12. juni 2022 Faux skrev (13 minutter siden): Dragon Age Inquisition, måtte ta de alle i tur og orden i påvente av Absolution og Dreadwolf. Jeg har tenkt på å spille de spillene før siden de som lagde Mass Effect lagde de, er de gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faux Skrevet 13. juni 2022 #2620 Del Skrevet 13. juni 2022 Cid skrev (6 timer siden): Jeg har tenkt på å spille de spillene før siden de som lagde Mass Effect lagde de, er de gode? Ja, det vil jeg si, men ME-serien er (kanskje) bedre laget på mange områder. Ikke garantert at man liker DA-universet om man elsker ME-univereset. Dragon Age: Origins er i mine øyne det beste spillet i serien, 'moderne' cRPG med interessante karakterer og fantastisk musikk. Ikke et perfekt spill, spesielt ikke nå - har ikke eldet vakkert. Og de som har spilt det, gjerne flere ganger, har ikke gode minner om verken the fade eller deep roads 😂 Men dynamikken mellom karakterene og de gode samtalene når man går rundt i verden er topp. Historien er også bra. Dragon Age 2 er.. middelmådig. Satt til å være i én by så gjenbruken av områder og fiender merkes veldig godt og kan føles halvhjertet. Hovedkarakteren er ikke i mine øyne en like god karakter som The Warden, men vennesystemet er interessant - heldigvis. Dragon Age Inquisition er kanskje ikke open-world i den rette forstand, mer open -zone kanskje? Uansett en aRPG som nesten kan være overveldende stort i forhold til forgjengerne, å gjøre alt i et område kan ta flere timer med alle side quests som ramler i fanget ditt. Pent spill, litt forvirrende crafting av våpen og beskyttelse, men det som plager meg mest er mangelen på humor og unike samtaler mellom kompanjongene når du går rundt i verden. Det lille av kommunikasjon som kommer kanskje en-to ganger i timen føles mekanisk. Tror det finnes mods for å gjøre den delen bedre. Spillet vant ikke de fleste spillpriser i 2014 uten en grunn. Men hovedkarakteren(e) er ingenting i forhold til Commander Shepard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå