Disney Adult Skrevet 4. februar #3624 Skrevet 4. februar Nærmer meg 20t på Hello Kitty Island Adventure, blitt hekta.
Cid Skrevet 9. februar #3626 Skrevet 9. februar Har nettopp fullført Golden Sun The Lost Age, ganske solid spill.
Cid Skrevet 9. februar #3627 Skrevet 9. februar Titania skrev (1 minutt siden): Immortals Fenyx rising Det spilte jeg for noen år siden, helt grei men jeg ble lei etter hvert, ble for mye av det samme.
Disney Adult Skrevet 9. februar #3628 Skrevet 9. februar Spilte gjennom Snufkin på nytt for å få 100% achievements.
Lill3My Skrevet 9. februar #3629 Skrevet 9. februar Core Keeper. Blir så oppslukt at jeg har begynt å sette på alarmen (+legge telefonen langt nok unna til å.måtte reise meg for å skru av) for at ikke hele dagen skal gå.
Cid Skrevet 9. februar #3630 Skrevet 9. februar Uncharted, spillet holder seg overraskende bra til å være sånn 17 år gammelt. Husker at jeg spilte en demo av det når det først kom ut og på den tiden så var det det mest realistiske spillet jeg hadde spilt, nå skal jeg spille alle de 5 spillene som er tilgjengelig på PS5
Tabris Skrevet 4. mars #3634 Skrevet 4. mars Storkoser meg med Avowed. Forstår ikke helt hvorfor så mange slakter spillet, jeg er helt oppslukt.
Cid Skrevet 4. mars #3635 Skrevet 4. mars Tabris skrev (4 minutter siden): Storkoser meg med Avowed. Forstår ikke helt hvorfor så mange slakter spillet, jeg er helt oppslukt. Det som er laga av Obsidian?
Cid Skrevet 4. mars #3636 Skrevet 4. mars (endret) Cid skrev (På 15.2.2025 den 13.01): Trails of Cold Steel 1. Spiller toern nå. Endret 4. mars av Cid
Tabris Skrevet 4. mars #3637 Skrevet 4. mars Cid skrev (15 minutter siden): Det som er laga av Obsidian? Jepp.
Disney Adult Skrevet 4. mars #3638 Skrevet 4. mars Spiller mange indie spill for tiden, mens jeg venter spent på at inZOI kommer ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå