Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Spiller Coloring Pixels, knapt et spill men det er ganske chill å holde på med mens jeg ser på serie eller youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AC Odyssey på PS4. Første spillet jeg har spilt på sikkert 5 år eller mer så ble litt overveldet av dimensjonene. Har spilt AC på PS3 for mange år siden, men dette var noe annet. 156 timer unnagjort siden ca. 28/9 og er vel stort sett ferdig med hovedquestene på spillet nå. Heseblesende action av Ubisoft. Blir lenge til neste gang jeg setter meg ned med et spill, men så er jeg heldigvis ganske kresen på spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet gjennom Alan Wake 2 på PC

+Helt rå setting og atmosfære (Musikken og TV snuttene er helt nydelig)

+Spennende historie

+Vaktmesteren

+Musical segmentet

+Grafikk og lyd

+God lengde på spillet (Hverken for kort eller for langt)

-Forferdelig med bugs (Mange av de gamebreaking) De fleste har med at man ikke kan aktivere et objekt,slik at man kan fortsette historien.Også veldig mange grafiske feil. Flimmer på vann som den mest irriterende. Lyden kutter inn og ut. Det er mye å ta tak i!

-Likte ikke slutten. Legger opp til etterfølger eller DLC for svar på veldig mye. (om ikke alt?)

-Veldig krevende spill. Man behøver ganske "high-end" PC

-Gameplayet er egentlig ikke spesielt gøy mtp actiondelene. Også få fiendetyper.

-Kan bli litt mye "Walking simulator"

Endel bedre en Alan Wake 1,men som med andre Remedy spill,så klarer ikke selve gameplayet engasjere meg mtp actiondelene. Mye som minner om Twin Peaks,som jeg elsker. Skikkelig "next-gen" grafikk,som kan se helt nydelig ut. Elsker plottet og settingen så mye. Likte ikke slutten! Måtte også finne savegame online for å komme over et visst punkt pga "gamebreak" bug. Terningkast: Sterk 4,evt svak 5.

Nå kommer jeg til å prøve meg på Robocop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThereGoesBob skrev (På 2.11.2023 den 2.35):

AC Odyssey på PS4. Første spillet jeg har spilt på sikkert 5 år eller mer så ble litt overveldet av dimensjonene. Har spilt AC på PS3 for mange år siden, men dette var noe annet. 156 timer unnagjort siden ca. 28/9 og er vel stort sett ferdig med hovedquestene på spillet nå. Heseblesende action av Ubisoft. Blir lenge til neste gang jeg setter meg ned med et spill, men så er jeg heldigvis ganske kresen på spill. 

Det er jo et veldig bra spill, da. Så det er bare å kose seg :D Selv om man fullfører storyline så får man uansett aldri 100% fullført før du har støvsugd spillet for alle sidequests o.l. Det er mye spill for pengene om du liker å sose litt rundt og gjøre alt annet i tillegg til hovedquestene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (23 minutter siden):

Det er jo et veldig bra spill, da. Så det er bare å kose seg :D Selv om man fullfører storyline så får man uansett aldri 100% fullført før du har støvsugd spillet for alle sidequests o.l. Det er mye spill for pengene om du liker å sose litt rundt og gjøre alt annet i tillegg til hovedquestene. 

Sideoppdrag er ofte bedre enn selve hovedhistorien i slike spill 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Sideoppdrag er ofte bedre enn selve hovedhistorien i slike spill 😄

Ja, de er gjerne fri for cut-scenes og endeløs babling mellom karakterer. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (2 minutter siden):

Ja, de er gjerne fri for cut-scenes og endeløs babling mellom karakterer. 😁

Spesielt i Witcher 3 etter min mening, lett å miste interessen av å leke sisten med Ciri 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Spesielt i Witcher 3 etter min mening, lett å miste interessen av å leke sisten med Ciri 😅

Ja, for en brysom jentungen. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (6 timer siden):

Hvilke penger? Fikk låne spillet gratis med en kompis. PS4 maskina fant jeg liggende i en bod, så jeg lånte den og :) Ja, driver som du sier å støvsuger spillet for fortsatt mye relevant underholdning. Kultistene er jo spennende. Blir sikkert over 200 timer før jeg gir meg på det. Odyssey er et legendarisk spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThereGoesBob skrev (4 minutter siden):

Hvilke penger? Fikk låne spillet gratis med en kompis. PS4 maskina fant jeg liggende i en bod, så jeg lånte den og :) Ja, driver som du sier å støvsuger spillet for fortsatt mye relevant underholdning. Kultistene er jo spennende. Blir sikkert over 200 timer før jeg gir meg på det. Odyssey er et legendarisk spill!

Spilt det andre Odyssey?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Spilt det andre Odyssey?

Nei vet kun om dette. Er det 2? Har vært en del plaget med at spillet klikker og bildet låser seg og av og til fått opp feilmelding (error code) så det er litt kjipt. Også av og til en fargestripe som farer over skjermen nedenfra og opp 1 gang pr. minutt men som oftest er den borte og bildet er bra. En som sier at det er Ubisoft som er å klandre for disse glitchene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ThereGoesBob skrev (3 minutter siden):

Nei vet kun om dette. Er det 2? Har vært en del plaget med at spillet klikker og bildet låser seg og av og til fått opp feilmelding (error code) så det er litt kjipt. Også av og til en fargestripe som farer over skjermen nedenfra og opp 1 gang pr. minutt men som oftest er den borte og bildet er bra. En som sier at det er Ubisoft som er å klandre for disse glitchene.  

Super Mario Odyssey 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

COD MW III - For et makkverk av et spill. TIL DEN PRISEN?

-På lengde med en demo

-Recycle av Warzone og MW 2 maps

-Warzone gameplay. Virker som en slags læremodus til nevnte Warzone mer en et fullbyrdig COD kampanje oppdrag

Storyen er aldri episk i Call of Duty,men dette var søppel avslutning på en ellers OK kampanje over de andre Modern Warfare spillene.

Er det virkelig noen som kan forsvare dette? "Spill Norge" er jo etter min erfaring enormt positivt til så og si alt som kommer ut. Til å være ellers et ekstremt kritisk folk,så er vi på spillfronten mer kritiske mot de som er negative til enkelte spill,en å være kritiske mot selve spillene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 time siden):

COD MW III - For et makkverk av et spill. TIL DEN PRISEN?

-På lengde med en demo

-Recycle av Warzone og MW 2 maps

-Warzone gameplay. Virker som en slags læremodus til nevnte Warzone mer en et fullbyrdig COD kampanje oppdrag

Storyen er aldri episk i Call of Duty,men dette var søppel avslutning på en ellers OK kampanje over de andre Modern Warfare spillene.

Er det virkelig noen som kan forsvare dette? "Spill Norge" er jo etter min erfaring enormt positivt til så og si alt som kommer ut. Til å være ellers et ekstremt kritisk folk,så er vi på spillfronten mer kritiske mot de som er negative til enkelte spill,en å være kritiske mot selve spillene. 

Kommer det ikke ut nytt Cod årlig slik som FIFA? Eller FC som det heter nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså.... Fortnite sin nye sesong er tilbake til hvordan det var "i gamle dager" når jeg spilte det. Samme map og samme våpen. Jeg måtte laste det ned igjen. The memories! Sykt moro!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...