Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2721 Del Skrevet 22. august 2022 Inverto skrev (1 minutt siden): Mitt eget spill. Tester det om og om igjen. Slik går dagene som utvikler xD Hva handler det om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2022 #2722 Del Skrevet 22. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Hva handler det om? Det er et kort arcade-stil spill hvor du må bekjempe horder av fiender ved å sikte på dem med musa og trykke riktig knapp så fort som mulig. Det er Q, W og E knappene du bruker. Så dette er et twitch spill, det vil si at du må ha gode reflekser og tenke kjapt. Spillet er frustrerende xD animereren min sa at spillet mindte han om et rytmespill kalt Osu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 22. august 2022 #2723 Del Skrevet 22. august 2022 AprilRyan skrev (På 20.8.2022 den 0.49): Fortsatt Ghost of tsushima, men har hatt perioder der jeg ikke har spilt eller spilt noe annet. Det er jo så masse å gjøre der og så utrolig vakkert spill. Tar masse screenshots overalt. Liker veldig godt åpen verden og surre rundt der. Nice! 😄 Hva tenker du om historien i spillet? Tok en liten gamble og kjøpte dette spillet uten å se andres erfaringer. Var litt dyreste laget så fint å høre at andre har gode erfaringer. Nå har jeg vært borte fra ps5’en i en og halv måned og skal prøve å finne veien tilbake. Kom meg liksom aldri lenger enn introduksjonsfasen..😅 Alltid digget open world-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 22. august 2022 #2724 Del Skrevet 22. august 2022 Muffin man skrev (9 timer siden): Nice! 😄 Hva tenker du om historien i spillet? Tok en liten gamble og kjøpte dette spillet uten å se andres erfaringer. Var litt dyreste laget så fint å høre at andre har gode erfaringer. Nå har jeg vært borte fra ps5’en i en og halv måned og skal prøve å finne veien tilbake. Kom meg liksom aldri lenger enn introduksjonsfasen..😅 Alltid digget open world-spill. Jeg liker godt historien i spillet så det er alt i alt et veldig bra spill Jeg har perioder hvor jeg ikke spiller og tok en stund før jeg begynte å bruke ps5 etter at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #2725 Del Skrevet 23. august 2022 AprilRyan skrev (11 timer siden): Jeg liker godt historien i spillet så det er alt i alt et veldig bra spill Jeg har perioder hvor jeg ikke spiller og tok en stund før jeg begynte å bruke ps5 etter at jeg kjøpte den. Takk Samma her. Lot ps5’en ligge å støve i starten selv mens andre satt på finn halvedagen for å få tak i en. Følte meg litt skyldig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #2726 Del Skrevet 23. august 2022 Muffin man skrev (3 timer siden): Takk Samma her. Lot ps5’en ligge å støve i starten selv mens andre satt på finn halvedagen for å få tak i en. Følte meg litt skyldig😅 Og de som solgte ps5 til sånn 20 tusen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #2727 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Cid skrev (10 minutter siden): Og de som solgte ps5 til sånn 20 tusen 😛 Ja. Var heldig som fikk takk i den uten å måtte overbetale. Hadde ikke hatt samvittighet til å videreselge til en sånn profitt bare fordi jeg kunne.😅Markedet var galskap. Når er jeg snurt for at Microsoft har kjøpt Bethesda og misser ut på mye pga. det med min ps5😬 Endret 23. august 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #2728 Del Skrevet 23. august 2022 Muffin man skrev (Akkurat nå): Ja. Var heldig som fikk takk i den uten å måtte overbetale. Hadde ikke hatt samvittighet til å videreselge til en sånn profitt bare fordi jeg kunne.😅Markedet var galskap. Når er jeg snurt for at Microsoft har kjøpt Bethseda og misser ut på mye pga. det med min ps5😬 Enig, uansett om jeg har series S så liker jeg best å spille Fallout spill på PlayStation. Håper de gir Fallout 3 og New Vegas en ordentlig remaster en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #2729 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Cid skrev (56 minutter siden): Enig, uansett om jeg har series S så liker jeg best å spille Fallout spill på PlayStation. Håper de gir Fallout 3 og New Vegas en ordentlig remaster en gang Virker som microsoft er litt gniene i forhold til Sony så det ser litt mørkt ut🥺 Håper jeg tar feil her. Har gledet meg til Starfield som visstnok skulle komme ut neste år… Endret 23. august 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #2730 Del Skrevet 23. august 2022 Muffin man skrev (1 minutt siden): Virker som microsoft er litt gniene i forhold til Sony så det ser litt mørkt ut🥺 Håper jeg tar feil her. Liker du Fallout? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #2731 Del Skrevet 23. august 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Liker du Fallout? Har ikke spilt spillende .Aner ikke helt hvorfor😅 Om de like bra som det som blir sagtburde jeg kanskje gi de en sjanse en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #2732 Del Skrevet 23. august 2022 Muffin man skrev (Akkurat nå): Har ikke spilt spillende .Aner ikke helt hvorfor😅 Om de like bra som det som blir sagtburde jeg kanskje gi de en sjanse en dag? I hvert fall new vegas, det er noe av det beste jeg har spilt 😃 Men anbefaler å spille 3 først slik at du går fra et bra spill til et enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #2733 Del Skrevet 23. august 2022 Cid skrev (51 minutter siden): I hvert fall new vegas, det er noe av det beste jeg har spilt 😃 Men anbefaler å spille 3 først slik at du går fra et bra spill til et enda bedre Takk for tips! Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2734 Del Skrevet 25. august 2022 Xenoblade Chronicles 3, endelig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2735 Del Skrevet 31. august 2022 Trengte noe kjent og trygt som avslapning i en stressende periode, så nå går det i FFXII 😁 Anonymkode: 58730...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #2736 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trengte noe kjent og trygt som avslapning i en stressende periode, så nå går det i FFXII 😁 Anonymkode: 58730...da2 Flott spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #2737 Del Skrevet 31. august 2022 Xenoblade Chronicles 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2738 Del Skrevet 1. september 2022 Begynte med Cyberpunk, men klarte aldri helt å komme inn i det. Mulig det bare ikke er min type spill, selv om jeg likte både Fallout og Deus Ex. Vurderer å spille noe helt annet, som Triangle Strategy eller Returnal. Anonymkode: 95aaa...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. september 2022 #2739 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte med Cyberpunk, men klarte aldri helt å komme inn i det. Mulig det bare ikke er min type spill, selv om jeg likte både Fallout og Deus Ex. Vurderer å spille noe helt annet, som Triangle Strategy eller Returnal. Anonymkode: 95aaa...f05 Mens jeg spilte cyberpunk så fikk jeg bare lyst til å spille Witcher 3 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2740 Del Skrevet 1. september 2022 Prøver å gjøre meg ferdig med Outer Worlds, liker generelt spillene fra Obsidian men Outer Worlds har en litt rotete historie og kartene er veldig linjere. Anonymkode: bd0f6...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå