debattanten Skrevet 20. januar 2013 #581 Del Skrevet 20. januar 2013 DayZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggariddim Skrevet 21. januar 2013 #582 Del Skrevet 21. januar 2013 Call of duty black ops 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. januar 2013 #583 Del Skrevet 21. januar 2013 Xcom: enemy unknown Day of the Tentacle. Verdens beste spill! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #584 Del Skrevet 21. januar 2013 Fast innslag er Uncharted 3 online med kompiser Men elsker Black Ops, Modern Warfare etc. Gleder meg vilt til nye Lara Croft, The last of Us og Bioshock. Blir et bra spillår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 22. januar 2013 #585 Del Skrevet 22. januar 2013 Gleder meg vilt til nye Lara Croft Jeg også! Jeg har egentlig et "meh" forhold til Tomb Raider spillene, har prøvd et og annet av de andre, helt greit men ikke noe mer, men dette ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. januar 2013 #586 Del Skrevet 22. januar 2013 Prøver meg på runes of magic. Send meg pm hvis noen av dere spiller det please. Trenger tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. januar 2013 #587 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg også! Jeg har egentlig et "meh" forhold til Tomb Raider spillene, har prøvd et og annet av de andre, helt greit men ikke noe mer, men dette ser utrolig bra ut. Ja det forrige gadd jeg ikke å prøve engang, men dette ser rått ut: Spesielt online utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 23. januar 2013 #588 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Tror jeg skal teste diablo 3 da jeg likte trial verisjonen deres. spiller også litt starcraft 2 for tiden (ser frem til heart of the swarm ) Endret 23. januar 2013 av LoneWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simonsays Skrevet 23. januar 2013 #589 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg går gjennom mass effect trilogy for øyeblikket på ps3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 23. januar 2013 #590 Del Skrevet 23. januar 2013 Lastet ned "Dishonored" i går, men har ikke åpnet det enda. Jeg liker fremtidsdystopiene til Bethesda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. januar 2013 #591 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg går gjennom mass effect trilogy for øyeblikket på ps3 Jeg også. Har kommet til ME2, mitt favorittspill i serien, og koser meg glugg ihjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ribbon Skrevet 24. januar 2013 #592 Del Skrevet 24. januar 2013 OoT 3D Master Quest og World of Warcraft. Hmm.. ikke noe stort mer for tiden. Har prøvd meg en del på de forskjellige Slender-spillene og noen SCP-spill, men jeg feiger ut hver gang jeg ser at noen følger etter meg. Bare lukker vinduet. Synd, fordi jeg liker å se på andre spille det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. januar 2013 #593 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg også. Har kommet til ME2, mitt favorittspill i serien, og koser meg glugg ihjel. Tror ikke den serien kommer til å bli gammal med det første. Det er bare en ting som irriterer meg, og det er at man må være så til de grader enten paragon eller renegade, for å ha nok karakterpoeng til å låse opp de kritiske dialogvalgene på et par steder. Egentlig et lite problem, men irriterende. Shepard får ikke lov til å ha en dårlig dag og rive kjeft til folk. Eller sparke bullshittere ut gjennom vinduet i nittiente etasje. Han må være PK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thought-Fox Skrevet 25. januar 2013 #594 Del Skrevet 25. januar 2013 Lastet ned "Dishonored" i går, men har ikke åpnet det enda. Jeg liker fremtidsdystopiene til Bethesda. Jeg spiller gjennom det for andre gang nå. Veldig bra greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #595 Del Skrevet 25. januar 2013 Lastet ned "Dishonored" i går, men har ikke åpnet det enda. Jeg liker fremtidsdystopiene til Bethesda. Det var knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. januar 2013 #596 Del Skrevet 26. januar 2013 Gøyalt, men litt ondt spill. Jeg prøver å være snillest mulig, og ikke drepe unødvendig. Men det straffer seg jo, da. Best som det er blir de bevisstløse vaktene oppdaget, og så er helvete løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. januar 2013 #597 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg spiller gjennom det for andre gang nå. Veldig bra greier. Jeg er muligens nesten ferdig, siden jeg har kverket lord regenten. Men jeg tror nok at det blir en rund nr 2. Jeg slurvet litt med å plukke talismaner tidlig i spillet, og det har straffet seg litt. Ikke at jeg er direkte talentløs, men jeg sliter litt med å komme meg ut av slottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2013 #598 Del Skrevet 27. januar 2013 Total War: Shogun 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 28. januar 2013 #599 Del Skrevet 28. januar 2013 World Of Warcraft - Dreanor-Horde samtidig som jeg spiller litt farmville2 på fb >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 29. januar 2013 #600 Del Skrevet 29. januar 2013 Dishonored overrasket positivt. KAN Bethesda lage et dårlig spill? Virker ikke sånn. Og artig å se at valgene man tar i spillet får noen faktiske konsekvenser. Et par av dem utløser faktisk helt NYE scenarier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå