Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fast innslag er Uncharted 3 online med kompiser :) Men elsker Black Ops, Modern Warfare etc.

Gleder meg vilt til nye Lara Croft, The last of Us og Bioshock. Blir et bra spillår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vilt til nye Lara Croft

Jeg også! Jeg har egentlig et "meh" forhold til Tomb Raider spillene, har prøvd et og annet av de andre, helt greit men ikke noe mer, men dette ser utrolig bra ut. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! Jeg har egentlig et "meh" forhold til Tomb Raider spillene, har prøvd et og annet av de andre, helt greit men ikke noe mer, men dette ser utrolig bra ut. :biggrin:

Ja det forrige gadd jeg ikke å prøve engang, men dette ser rått ut: Spesielt online utgaven :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal teste diablo 3 da jeg likte trial verisjonen deres. spiller også litt starcraft 2 for tiden (ser frem til heart of the swarm :laugh: )

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjennom mass effect trilogy for øyeblikket på ps3 :)

Jeg også. Har kommet til ME2, mitt favorittspill i serien, og koser meg glugg ihjel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OoT 3D Master Quest og World of Warcraft. Hmm.. ikke noe stort mer for tiden.

Har prøvd meg en del på de forskjellige Slender-spillene og noen SCP-spill, men jeg feiger ut hver gang jeg ser at noen følger etter meg. Bare lukker vinduet. Synd, fordi jeg liker å se på andre spille det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har kommet til ME2, mitt favorittspill i serien, og koser meg glugg ihjel.

Tror ikke den serien kommer til å bli gammal med det første. Det er bare en ting som irriterer meg, og det er at man må være så til de grader enten paragon eller renegade, for å ha nok karakterpoeng til å låse opp de kritiske dialogvalgene på et par steder. Egentlig et lite problem, men irriterende. Shepard får ikke lov til å ha en dårlig dag og rive kjeft til folk. Eller sparke bullshittere ut gjennom vinduet i nittiente etasje. Han må være PK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lastet ned "Dishonored" i går, men har ikke åpnet det enda. Jeg liker fremtidsdystopiene til Bethesda.

Jeg spiller gjennom det for andre gang nå. Veldig bra greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned "Dishonored" i går, men har ikke åpnet det enda. Jeg liker fremtidsdystopiene til Bethesda.

Det var knallbra! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyalt, men litt ondt spill. Jeg prøver å være snillest mulig, og ikke drepe unødvendig. Men det straffer seg jo, da. Best som det er blir de bevisstløse vaktene oppdaget, og så er helvete løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller gjennom det for andre gang nå. Veldig bra greier.

Jeg er muligens nesten ferdig, siden jeg har kverket lord regenten. Men jeg tror nok at det blir en rund nr 2. Jeg slurvet litt med å plukke talismaner tidlig i spillet, og det har straffet seg litt. Ikke at jeg er direkte talentløs, men jeg sliter litt med å komme meg ut av slottet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dishonored overrasket positivt. KAN Bethesda lage et dårlig spill? Virker ikke sånn. Og artig å se at valgene man tar i spillet får noen faktiske konsekvenser. Et par av dem utløser faktisk helt NYE scenarier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...