Anoia Skrevet 20. oktober 2012 #481 Del Skrevet 20. oktober 2012 Skyrim. Igjen. Det kom en ny DLC som gjør at man kan bygge hus og innrede dem, samt adoptere barn og stifte familie. Og så tenkte jeg at jeg ville se hvor høyt man kan komme i nivå. Så nå har jeg tre svære hus, komplett med forpaktere og husdyr, og to barn som jeg adopterte fra Windhelm og Whiterun. Og så lurte jeg på hvor høyt man egentlig kan komme i nivå før alle disipliner ligger på 100. Bare en måte å finne ut av det på. Så nå farter jeg rundt og utrydder vampyrer på heltid. Forsøker å innlede dialoger med alle jeg treffer, just in case det skulle ligge en quest der som jeg ikke har oppdaget før. Samme her, begynte på en ny karakter i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 20. oktober 2012 #482 Del Skrevet 20. oktober 2012 Går vel mye i Borderlands 2, Prison Architect, Rift (Beta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 20. oktober 2012 #483 Del Skrevet 20. oktober 2012 World of warcraft mists of Pandaria, lvl 90 human female shadowpriest transmog priest avatar tier 5 offspec holy, 90 monk pandarian windwalker, 85 male nightelf druid, 85 human male paladin, 85 female human rouge, 80 undead death knight, 70 undead mage, 69 gnome warrior, 40 dranei shaman, 35 female human warloc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. oktober 2012 #484 Del Skrevet 22. oktober 2012 Spiller et uhyggelig spill som heter "Home", som kostet meg 1,99 € (sånn ca 15 kroner) på Steam. En grøssen perle, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. oktober 2012 #485 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg liker å spille EVE, for da må man tenke litt for å få til ting, og man får ingen ting gratis (bortsett fra mens man lærer spillet, de første 90 minuttene). Alt som kjøpes og selges i spillet, er lagd av andre spillere, og tingene de er lagd av, er mineraler som spillere har henta ut av astroider i forskjellige astroidebelter... Utrolig dypt spill, og det er vanskelig å forklare alt man kan gjøre, men denne videoen her gir en grei pekepinn. Og spillet har definitivt de beste figurene jeg har sett, og jeg aldri opplevd at man kan forandre på så mye detaljer når man lager karateren sin. Jøss, har spillet samme nivå av realisme som i videoene? I såfall må jeg si KONGE! og sterkt vurdere å skaffe meg en kopi, så snart Skyrim er trygt for skikkelige folk. Forfriskende også at man kan velge å lage en karakter med BMI på 35, deigræv og hengepupper, hvis man har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. oktober 2012 #486 Del Skrevet 24. oktober 2012 Samme her, begynte på en ny karakter i går! Det er egentlig den morsomste delen. Jeg er på lvl 73 nå, og feier gulvet med det meste, så sant jeg ikke gjør tåpelige taktiske valg. På de lave nivåene er det mye moro med å finne ut hva som utgjør et tåpelig taktisk valg for akkurat denne figuren, og man kan eksperimentere med strategier. Hadde det ikke vært for at jeg VIL se hvor langt spillet går, og fikse de siste achievements, så hadde jeg gitt meg for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. oktober 2012 #487 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jøss, har spillet samme nivå av realisme som i videoene? I såfall må jeg si KONGE! og sterkt vurdere å skaffe meg en kopi, så snart Skyrim er trygt for skikkelige folk. Forfriskende også at man kan velge å lage en karakter med BMI på 35, deigræv og hengepupper, hvis man har lyst. Den første videoen er lagd med samme grafikk som er inni spillet, men det er bare noe av det som faktisk er "in game footage", men videoen hvor han lager karakteren sin, er 100% "in game". Spillet er ganske tidkrevende å få satt seg inn i, siden man har så latterlig mye valgmuligheter (per idag tar det faktisk 24 år å trene alt som kan trenes, og nye ting blir lagt til hele tiden), så jeg anbefaler deg å sjekke ut 14 dagers demoen, for å se om du har nok viljestyrke til å komme deg gjennom starten... Spillet forandrer seg veldig med en gang du kommer inn i et corp/guild, og utifra hvordan du velger å spille... Lag din egen corporasjon, få med andre spillere, ta over og styr deler av galaksen... Eller lær deg aksjemarkedet og tjen møkkamye penger på det... Eller bygg og selg skip til andre spillere... Etter hvert som du blir rik, kan du faktisk betale månedsprisen med "in game currensy" ved å kjøpe spilletid av andre spillere. Det er nok det dypeste spillet jeg noen gang har spilt, så du får lese om det på hjemmesiden dems. Blir alt for mye å fortelle om her hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. oktober 2012 #488 Del Skrevet 24. oktober 2012 Den første videoen er lagd med samme grafikk som er inni spillet, men det er bare noe av det som faktisk er "in game footage", men videoen hvor han lager karakteren sin, er 100% "in game". Spillet er ganske tidkrevende å få satt seg inn i, siden man har så latterlig mye valgmuligheter (per idag tar det faktisk 24 år å trene alt som kan trenes, og nye ting blir lagt til hele tiden), så jeg anbefaler deg å sjekke ut 14 dagers demoen, for å se om du har nok viljestyrke til å komme deg gjennom starten... Spillet forandrer seg veldig med en gang du kommer inn i et corp/guild, og utifra hvordan du velger å spille... Lag din egen corporasjon, få med andre spillere, ta over og styr deler av galaksen... Eller lær deg aksjemarkedet og tjen møkkamye penger på det... Eller bygg og selg skip til andre spillere... Etter hvert som du blir rik, kan du faktisk betale månedsprisen med "in game currensy" ved å kjøpe spilletid av andre spillere. Det er nok det dypeste spillet jeg noen gang har spilt, så du får lese om det på hjemmesiden dems. Blir alt for mye å fortelle om her hehehe Seriøst? 24 år? Det høres ut som et spill som kommer til å fortsette en stund. Blir dette noe lignende som i WOW, der man nærmest må stemple inn for å få være med i guildet sitt? Og hvis man ikke legger inn det fornødne antall timer, så blir man sparket ut? Har aldri spilt det selv men jeg hadde en kjenning som var hekta, og han omtalte det nærmest som en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. oktober 2012 #489 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Seriøst? 24 år? Det høres ut som et spill som kommer til å fortsette en stund. Blir dette noe lignende som i WOW, der man nærmest må stemple inn for å få være med i guildet sitt? Og hvis man ikke legger inn det fornødne antall timer, så blir man sparket ut? Har aldri spilt det selv men jeg hadde en kjenning som var hekta, og han omtalte det nærmest som en jobb. WoW er et veldig flatt og fattig spill i forhold, fordi det er så utrolig begrensa hva slags ting man kan gjøre... Men man kan egentlig ikke sammenligne spillene, siden er en mer standard RPG enn EvE er... Sistnevnte er mer originalt, med sine helt egne regler og systemer. Man drar ikke raids og sånne ting. Eve fungerer mer som en sci-fi simulator, enn et spill, på en måte. Jeg vil nok tro at det finnes organisasjoner (guilder.. Eller "laug", som det heter på norsk) hvor folk er helt supernazi og vil at alle skal spille til faste tider osv, men det er jo bare å styre unna dem... Du kommer ikke til å ha det lett om du liker å spille for deg selv da, for det er massevis av mennesker som liker å spille som pirater der, og de forsyner seg gladelig av tingene dine, om du ikke er sterk nok til å sloss tilbake. Spillet kan føles litt som jobb, fra tid til annen... Ikke fordi noen tvinger deg til å gjøre ting du ikke vil, men fordi hvis du skal bygge ting, og ikke har penger til mineraler og materialer, må du hente disse selv, ved å sitte i timesvis og "gruvearbeide" i atroidebelter, og etter hvert ved å sette opp "oljeplatformer" på planeter... Du kan også flyt ut og skyte folk og stjæle deler fra skipene dems (som du enten bruker, selger eller bryter ned til andre materialer). Endret 25. oktober 2012 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 25. oktober 2012 #490 Del Skrevet 25. oktober 2012 Pc: the sims 3 (med tilleggspakker) og noen ganger the sims medieval iPad: the sims freeplay, restaurant story, bakery story, home design Facebook: the sims social, candy crush saga Hvordan har jeg tid til fritid? Og ikke minst jobb? Takk og lov har jeg ikke Internett på pcen lenger, kun på iPad, så spiller ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. oktober 2012 #491 Del Skrevet 25. oktober 2012 WoW er et veldig flatt og fattig spill i forhold, fordi det er så utrolig begrensa hva slags ting man kan gjøre... Men man kan egentlig ikke sammenligne spillene, siden er en mer standard RPG enn EvE er... Sistnevnte er mer originalt, med sine helt egne regler og systemer. Man drar ikke raids og sånne ting. Eve fungerer mer som en sci-fi simulator, enn et spill, på en måte. Jeg vil nok tro at det finnes organisasjoner (guilder.. Eller "laug", som det heter på norsk) hvor folk er helt supernazi og vil at alle skal spille til faste tider osv, men det er jo bare å styre unna dem... Du kommer ikke til å ha det lett om du liker å spille for deg selv da, for det er massevis av mennesker som liker å spille som pirater der, og de forsyner seg gladelig av tingene dine, om du ikke er sterk nok til å sloss tilbake. Spillet kan føles litt som jobb, fra tid til annen... Ikke fordi noen tvinger deg til å gjøre ting du ikke vil, men fordi hvis du skal bygge ting, og ikke har penger til mineraler og materialer, må du hente disse selv, ved å sitte i timesvis og "gruvearbeide" i atroidebelter, og etter hvert ved å sette opp "oljeplatformer" på planeter... Du kan også flyt ut og skyte folk og stjæle deler fra skipene dems (som du enten bruker, selger eller bryter ned til andre materialer). Hmm. Det virker ARTIG. Jeg har ikke noen motforestillinger mot at man må "jobbe" for å få sanket sammen ressurser og slikt. Kanskje jeg svinger bortom romstasjonen din en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 25. oktober 2012 #492 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er det noen som ser fram til assassins creed 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 27. oktober 2012 #493 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg er på playthrough 2 i Borderlands 2. Det er et fantastisk spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. oktober 2012 #494 Del Skrevet 27. oktober 2012 Iiiingenting :sutreputre: Eller, vel, er utenlands og uten spillepc, og fikk ikke spilt ferdig Skyrim heller før jeg reiste. Så har uferdig Skyrim ventende der jeg har en del småting igjen og ellers ca kun siste battle. Hvor irriterende er det liksom? Har ellers også Witcher 2 som er uspilt hjemme. Og venter. (og jeg gleder meg som en unge til DA3 allerede, selv om det kun ble annonsert en liten stund siden - de lover mer customization igjen til følgere også, så håååååper de fikser de andre irriterende ting også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2012 #495 Del Skrevet 27. oktober 2012 Iiiingenting :sutreputre: Eller, vel, er utenlands og uten spillepc, og fikk ikke spilt ferdig Skyrim heller før jeg reiste. Så har uferdig Skyrim ventende der jeg har en del småting igjen og ellers ca kun siste battle. Hvor irriterende er det liksom? Har du smartmobil, kan du vel alltids legge inn nåen spill på den? Skyrim er kanskje å dra det litt langt, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. oktober 2012 #496 Del Skrevet 27. oktober 2012 Orker ikke sånne halvgreier - spiller jeg, da vil jeg ha skikkelige greier. Har jo laptop med, men glemte å installere Civ på nytt før jeg reiste etter hele maskinen ble reinstallert.. Gah! Civ hadde ellers vært ypperlig tidsfordriv på kveldene uten å være for mye pes. Selv om jeg egentlig i grunn synes CivV var helt forferdelig nedgradert fra før men men men. Får ver heller fortsette å dille rundt på nettet og kjøpe lokale butikken tom for engelske bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 27. oktober 2012 #497 Del Skrevet 27. oktober 2012 Chivalry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. oktober 2012 #498 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg spiller Sims3 og Panda-WoW for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. oktober 2012 #499 Del Skrevet 28. oktober 2012 Red Johnson Chronicles - One against all. Pek og klikkspill med masse hjernetrim. I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. oktober 2012 #500 Del Skrevet 28. oktober 2012 Orker ikke sånne halvgreier - spiller jeg, da vil jeg ha skikkelige greier. Har jo laptop med, men glemte å installere Civ på nytt før jeg reiste etter hele maskinen ble reinstallert.. Gah! Civ hadde ellers vært ypperlig tidsfordriv på kveldene uten å være for mye pes. Selv om jeg egentlig i grunn synes CivV var helt forferdelig nedgradert fra før men men men. Får ver heller fortsette å dille rundt på nettet og kjøpe lokale butikken tom for engelske bøker Det finnes veldig bra spill, både til android og iPhone. Zenonia feks er et rpg med over 40 timer spilletid, og det er 3 oppfølgere til det, som er like gode. Tenk litt på det... 6 kr for et bra rpg med 40 timer gameplay. Det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå