Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å legge det fra meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Må bare få ut litt frustrasjon!

Nå har jeg vært singel ei stund og jeg tror jeg bare er håpløs som singel. Møtte en gutt og vi "datet" i kanskje 1-2 mnd men vi fant vel fort ut at (hovedsaklig jeg, men også han) ikke er klare for noe forhold - så vi kuttet ut disse filmkveldene, middagene osv.

Vi har fortsatt litt kontakt - vi kommer jo godt overens fortsatt. Så litt på meldinger/ringer når helgen nærmer seg og begge skal på byen. Dere skjønner vel da hva som skjer ETTER disse byturene og på morgnene etterpå.

Den ene delen av meg synes dette er et fantastisk opplegg, passer meg jo fint da jeg ikke er intr i ONS. Men den andre siden sitter å sier : Du kan ikke drive sånn her.

Jeg er egentlig ei forholdsjentene, så har godt av å være singel og drive litt rundt - men nå sitter jeg jo litt igjen å føler meg "bundet" til han - når han ser meg flørte på byen eller at noen andre gutter ringer meg de kveldene, så blir han litt sur. Samtidig merker at jeg faktisk ikke hadde likt om han drev å flørtet med andre jenter heller.

SÅ jeg tror jeg er håpløs fordi jeg ikke skjønner hva jeg vil (før har jeg alltid falt pladask og vist det fra første kveld at han her - han skal ikkes lippe unna). Sitter her å føler at vi har et bra opplegg, men at jeg føler meg "bundet" - samtidig som jeg merker jeg savner de fine "date-kveldene" vi hadde i blant. Håpløs? JA!

Kanskje ikke så mye råd å hente her, men hvis noen har det: kjør på!

Måtte uansett bare lufte tankene mine, for jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han om det! Dersom du ser ut til å få følelser for fyren, men han vil bare fortsette å ha sex så bør du kutte! Ellers blir du bare såret!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke for å ta opp det, når jeg ikke får orden på surret i hodet mitt. For hvis jeg hadde hatt følelser for han - da hadde jeg vel ikke fått smålig "noia" av å føle meg bundet?

Tankene mine forandres fler ganger om dagen, og da føler jeg vel at det blir litt teit å si at jeg har følelser når jeg ikke er sikker på at jeg har det?

MEN - er det teit å si til han at jeg er så vinglete? Dette er en voksen mann som jeg prater godt med.

Hmmmpf..

TS

Skrevet

Føler ikke for å ta opp det, når jeg ikke får orden på surret i hodet mitt. For hvis jeg hadde hatt følelser for han - da hadde jeg vel ikke fått smålig "noia" av å føle meg bundet?

Tankene mine forandres fler ganger om dagen, og da føler jeg vel at det blir litt teit å si at jeg har følelser når jeg ikke er sikker på at jeg har det?

MEN - er det teit å si til han at jeg er så vinglete? Dette er en voksen mann som jeg prater godt med.

Hmmmpf..

TS

Nei, det er ikke teit å fortelle han at du er litt vinglete. For din egen del bør du finne ut av hva du vil først! Få orden på hodet ditt, tankene dine og følelsene dine.. så kan du vurdere hva du ønsker videre. Lykke til! :tommelsmil:

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få orden på det, for jeg har prøvd det som kan prøves føler jeg. Alt fra null kontakt på omtrent to uker, til minimal kontakt, til nesten daglig kontakt til mye konakt. Og uansett så sitter jeg jo igjen med samme forvirrende følelse. Jeg lurer på om jeg igjen må ta distanse fra han ei lita stund for å prøve å få klarhet i dette.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...