Gå til innhold

FAU oppgfotdrer til lynsjing av psykisk syke..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen lehgge ut en link som fungerer?

Det er på Fredrikstas Blad.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mennesker med psykisk sykdom i familien. En av disse bor i en slik omsorgsbolig. En vakker sjel som sliter og trenger noe ekstra. Er han farlig for noen så er det kun seg selv.

Jeg syntes dette er å stigmatisere en hel gruppe og det er helt forkastelig. Hvor skal disse da bo dersom omsorgsboliger ikke skal bygges i ordinære bomiljøer? På en øde øy eller langt til skogs?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg har mennesker med psykisk sykdom i familien. En av disse bor i en slik omsorgsbolig. En vakker sjel som sliter og trenger noe ekstra. Er han farlig for noen så er det kun seg selv.Jeg syntes dette er å stigmatisere en hel gruppe og det er helt forkastelig. Hvor skal disse da bo dersom omsorgsboliger ikke skal bygges i ordinære bomiljøer? På en øde øy eller langt til skogs?

ja det er trist :tristbla: , og enda verre er det når en skoleorganisasjon bedriber grov harkriminakitet mot en svak minioritetsgruppe.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 4
Skrevet

NB! Jeg så at det var endel skrivefeil i innleggene mine. Jeg skrev litt for fort bare.

Skrevet

Tråden er ryddet for personsjikane.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Burde det ikke være mulig å lage en Facebookgruppe for å få lederen av FAU i Fredrikstad fjernet? Burde hun ikke ha vært politianmeldt i tillegg?

Jeg synes at WSO og LPP burde komme på banen her for dette er grovt. Selv har jeg ikke krefter til å engasjere meg i stor grad nå(er veldig psykisk syk),men det må da være andre som kan få dette mennesket fjernet ifra stillingen i FAU?

Stakkars disse barna i skoleområdet som har foreldre som er psykisk syke.De må føle dette som en grusom hets mot sine foreldre.

Dette grufulle mennesket driver med hets,ærekrenkelser og lynsjiing av psykisk syke.

Hun bør fjernes ifra stillingen med øyeblikkelig virkning.

Regner med at hele dette innlegget får stå da navnet til dette mennesket ikke er nevnt her.

Skrevet

Tråden er ryddet for personsjikane.

Kråkesaks, moderator.

Synes forøvrig at personsjikanen som denne FAU ansatte bedriver mot en hel gruppe er laaaangt verre. Skriver ikke dette for å krangle. Ville bare påpeke det. Det som vedkommende FAU leder bedriver er ulovlig.

Hadde en annen gruppe mennesker blitt lynsjet av en tillitsvalgt på denne måten så ville konsekvensene ha blitt enorme for vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tror dere ikke har psykske lidelser av foredrene til de barna på barneskole og i barnehagen? Sikkert mange kone/mannemishandlere, pedofile, alkoholikere etc etc blandt disse foreldrene...

Hvor mange av barna i barnehagen og barneskolen tror dere ikke vil slite med psykisk sykdom, om de ikke gjør det allerede?

Dette er med på at barn og unge ikke vil tørre å si at de sliter psykisk, for da blir de stemplet som pedofil med en gang ...

Oi, jeg er psykisk syk! Da tror vel alle at jeg driver med rusmisbruk og er pedofil. Jeg er jo en 30 år gammel, singel kvinne med problemer, og jeg bor helt alene RETT VED SIDEN AV EN BARNEHAGE. :ironi:

Nei, jeg sliter jo bare med angst og depresjon, og har mer enn nok med meg selv og mine problem ... Kunne ikke skade noen, utenom meg selv.

• Liker 3
Skrevet

Vedkommende FAU leder ønsker rett og slett borgervern mot psykisk syke.Det hun bedriver er hatkriminalitet av verste sort. Jeg fatter det ikke dersom hun blir sittende i stillingen etter dette.

Hun er rett og slett et farlig menneske. Det burde startes en Facebook kampanje vedrørende dette.

Håper noen gjør det. Legg gjerne en link til den her.

Skrevet

:overrasket:

Psykisk sykdom er veldig tabu, ikke rart det når folk har et slikt snevert syn på det.

• Liker 4
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Ser ikke noe grunnlag til en FBgruppe her. Det blir jo hets bare den andre veien og da mot en spesifikk person. Sånt noe synes jeg ikke noe om.

Hun er leder av FAU, men det er garantert blitt diskutert på et møte. Ergo så er det flertallet av de i FAU som er ansvarlig.

Reaksjoner som dette er nok mer av uvitenhet enn ondskap. Da er det opp til de psykisk syke, pårørende og oss andre å vise at dette ikke er farlig. Kunnskap og erfaring er tingen her.

Skrevet (endret)

Denne personen har tydeligvis ikke kunnskap om psykisk syke. Man kan ikke gre alle psykisk syke over en kam. Jeg er psykisk syk og har mann, barn og hus. Jeg må jo være en stor fare for barna mine og barna i nabolaget jeg da. Ring politiet!

Som foreldrer så blir jeg veldig provosert av at dette kvinnemennesket kan få seg til å sende ut et sånt skriv. Og det via skolebarna! Jeg hadde boikottet møtet og skrevet et skriv om hva jeg synes om den slags oppførsel fra et VOKSENT menneske.

Dette er en av grunnene til at man burde ha mer fokus på psykiske lidelser. Da slipper man hatkriminalitet.

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvor det oppfordres til lynsjing av psykisk syke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...