Gå til innhold

Hvem skal overlevere oss ringene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten vår skal være brudesvenn, og jeg ser for meg at han kommer frem med ringpute under vielsen. Eller så kan forloveren til min kommende mann bære ringene. Er det vanlig å bruke ringpute, eller er det noe som ikke praktiseres så mye lenger?

Har sett noen fine hjerteputer med blondekant der du kan få brodert navn og vielsesdato på med silkebånd der du kan knytte på ringene. Nydelige!.. Hvis dere skal gi hverandre ringer under vielsen, hvem skal bære ringene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha ringpute, men det er forlover som skal holde den siden vår brudepike er for liten til det enda. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Gutten vår skal være brudesvenn, og jeg ser for meg at han kommer frem med ringpute under vielsen. Eller så kan forloveren til min kommende mann bære ringene. Er det vanlig å bruke ringpute, eller er det noe som ikke praktiseres så mye lenger?

Har sett noen fine hjerteputer med blondekant der du kan få brodert navn og vielsesdato på med silkebånd der du kan knytte på ringene. Nydelige!.. Hvis dere skal gi hverandre ringer under vielsen, hvem skal bære ringene deres?

Ringpute er vel egentlig et amerikansk fenomen som har kommet mer og mer til Norge. I de bryllupene jeg har vært i har mannens forlover hatt ringene, ev. presten. I et bryllup hadde parets sønn på 13-14 år ringene.

I vårt bryllup skal mannens forlover ha ringene. Å kjøpe en pute til ringene ser jeg på som en unødig ekstrakostnad, som også bidrar til bruk-og-kast-mentaliteten som blir stadig større i vårt samfunn. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...