AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Har vår bil inne til rep. Har derfor en leiebil. (kasko) Jeg skulle parkere i dag, og fikk felgen inntil fortauskanten (som er høy). Ble derfor et par synlige skrammer på ene felg. Kommer de til å merke dette? Hvor dyrt kan jeg regne med at det blir? Akkurat som reperasjonen ikke var dyr nok :(
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 ...er det noen grunn til at du lager to helt like tråder med 10 minutters mellomrom?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 ja. jeg vil gjerne ha svar fortest mulig. Så det var lite aktivitet på bil forumet, så tenkte den kunne bli lest bedre her. prøvde å slette den på bilforumet, men fant meg ikke frem til det. Hvis en moderator leser dette, kan tråden slettes på bilforumet.
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Har vår bil inne til rep. Har derfor en leiebil. (kasko) Jeg skulle parkere i dag, og fikk felgen inntil fortauskanten (som er høy). Ble derfor et par synlige skrammer på ene felg. Kommer de til å merke dette? Hvor dyrt kan jeg regne med at det blir? Akkurat som reperasjonen ikke var dyr nok :( Jeg leier stadig vekk leiebil... Jeg har fått skramme både hær og dær på bilene.. Jeg har aldri sagt noe ved levering, og jeg kan ikke tenke meg til at de sier noe på et par skrammer på felgen.. puh! La være å si noe, og om de sier noe så skal du bare si at dette må ha vært sånn fra du fikk bilen. Det værste som kan skje er at du må betale for det uansett.. Men det kan hende du kommer mye bedre ifra det enn om du sier noe!! =) Good luck!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Jeg leier stadig vekk leiebil... Jeg har fått skramme både hær og dær på bilene.. Jeg har aldri sagt noe ved levering, og jeg kan ikke tenke meg til at de sier noe på et par skrammer på felgen.. puh! La være å si noe, og om de sier noe så skal du bare si at dette må ha vært sånn fra du fikk bilen. Det værste som kan skje er at du må betale for det uansett.. Men det kan hende du kommer mye bedre ifra det enn om du sier noe!! =) Good luck! Åh takk du beroliget meg masse nå! Du er en engel!! Håper virkelig ingen ser noe. jeg var så dum å fikk skade på vår bil. Så det ville vært skiekklig dobbelfiasko å fått regning på dette også nå!! Huff jeg føler meg så innmari klønete....:/ Skrammene vises godt når du bøyer deg ned for å se på felgen, Det er to tre av de, men vises ikke om du ikke ser etter...Håper ingen ser de :O
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Noen som har opplevd lignende å ha måttet betalt? isåfall hvor mye ble det??? den ene skrammen er ca to cm brei og tre cm lang. de andre er litt mindre, men like brei... :/
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Åh takk du beroliget meg masse nå! Du er en engel!! Håper virkelig ingen ser noe. jeg var så dum å fikk skade på vår bil. Så det ville vært skiekklig dobbelfiasko å fått regning på dette også nå!! Huff jeg føler meg så innmari klønete....:/ Skrammene vises godt når du bøyer deg ned for å se på felgen, Det er to tre av de, men vises ikke om du ikke ser etter...Håper ingen ser de :O Da skal du trøste deg med at jeg har levert inn biler med skraper i lakken uten at de har sagt noe på det.. Vel og merke så har alt som har skjedd med leiebilene jeg har hatt skjedd mens de var parkert.. Men jeg var jo uansett ansvarlig. Ikke si noe som helst om det.. Og hvis de kommenterer det så skal du si at det har du ikke lagt merke til og det må ha vært der når du fikk bilen. Værste som skjer er at du må betale.. Og sier du noe, så kan du vel mer eller mindre være sikker på at du må betale, og gjerne mer enn det koster å få det ordnet.. Tsssssssss HYSSSSHHHHJJJJJ!!!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Huff, men hva om de merker det da...Hvor mye må jeg betale tror du?? :/
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Kommer an på hvilken felg det var.. men om de er greie så må du bare betale det det koster å få felgen reparert.. 1-2000kr.. Men det er lite sannsynlig at de ser det.. =)
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Oh, Håper det altså! var ikke SÅÅ dyrt da, men surt alikevell etter en veldig dyr reperasjon... Får bare krysse fingrene.. Tusen takk for svar! P.S jeg har ikke fortalt det til sambo enda.. Noen ting er bedre usagt..hehe
Gjest Rampunge Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 For å si det sånn. Du kjører ikke inn på tollstasjonen for å fortelle at du har tatt med en halvliter for mye med sprit. Du ringer vel heller ikke politiet for at du har lagt 5 km over fartsgrensa. Lat som ingenting. I verste fall så ser de det. Jeg vet bare at om du skal leie leiebil så er det fint å gå rundt bilen for å sjekke ulike skrammer, og om det er rapportert fra før (slik at du ikke blir belastet av et useriøst leiebilbyrå). 1
Gjest Leonidene Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 (endret) Om du driter på draget og skader ein bil som ikkje er din, burde du ta ansvar for det og betale for skadene! Endret 16. juni 2011 av Leonidene 2
Nattrangler Skrevet 17. juni 2011 #13 Skrevet 17. juni 2011 Om du driter på draget og skader ein bil som ikkje er din, burde du ta ansvar for det og betale for skadene! Kansje ikke det morsomste, men riktige å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå