AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Når kan du med sikkerhet vite at du blir sjekket opp, eller om det er bare en vanlig prat?(unntatt når det sies direkte selvfølgelig) Hvordan tolker man egentlig andres kroppspråk når en gjerne ikke er helt i form til å tolke sitt eget Jeg kan prate med noen, å ha en flørtete tone uten at jeg har noen baktanker med det, og vil ikke si at det er sjekking fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Når kan du med sikkerhet vite at du blir sjekket opp, eller om det er bare en vanlig prat?(unntatt når det sies direkte selvfølgelig) Mission impossible. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ikke så lett synes jeg. Du har jo de som er veldig tydelig på at det er flørting, selv om de ikke sier det rett ut. Men jeg har også møtt menn som jeg har vært helt sikker på at har flørtet med meg, helt til de viser frem gifteringen og forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2011 #4 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ikke så lett synes jeg. Du har jo de som er veldig tydelig på at det er flørting, selv om de ikke sier det rett ut. Men jeg har også møtt menn som jeg har vært helt sikker på at har flørtet med meg, helt til de viser frem gifteringen og forsvinner. Mye mulig at de flørtet med deg allikevel. Bare at det var en ren egotripp på din bekostning. Mange som holder på sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. juni 2011 #5 Del Skrevet 13. juni 2011 En del folk som er 'litt' oppi åra og gift liker å flørte ene og alene som formål for å få 'bekreftelse' på at andre syns en er attraktiv.Ikke for å skjære alle over en kam, men kvinner er ofte verre på dette enn menn,de får lettere 'panikk' når årene begynner å tikke forbi og rynkene viser seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. juni 2011 #6 Del Skrevet 13. juni 2011 Flørting er jo ikke så seriøst som sjekking da. Jeg har iallefall inntrykk av at de alle fleste, både gutter og jenter, småflørter en del på byen uten at det ligger noe spesielt bak. Hvis en mann forsøker å sjekke meg opp så er jeg også ganske sikker på at jeg ville klart å fange det opp. Hvordan man skal tolke kroppsspråket? Jeg aner ikke, har aldri tenkt over det noe mer enn at jeg bare merker det hvis flørtingen er ment mer seriøst. Det kan gjerne gå en stund før jeg merker det da, hvis jeg har en del innabords 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 13. juni 2011 #7 Del Skrevet 13. juni 2011 Tror ikke byen er noe sted for kun småprat, det kommer uansett hvordan du vrenger og vrir det ende opp med å bli tatt som flørting...dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juni 2011 #8 Del Skrevet 14. juni 2011 En del folk som er 'litt' oppi åra og gift liker å flørte ene og alene som formål for å få 'bekreftelse' på at andre syns en er attraktiv.Ikke for å skjære alle over en kam, men kvinner er ofte verre på dette enn menn,de får lettere 'panikk' når årene begynner å tikke forbi og rynkene viser seg.. Hovedsaken er ikke nødvendigvis alder, tenker jeg. Det viktigste er nok at det dreier seg om folk som har levd i et parforhold noen år, og da er det selvfølgelig greit å få litt spenning og bekreftelse ifra andre. Egoistisk? Ja, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #9 Del Skrevet 14. juni 2011 Flørting er jo ikke så seriøst som sjekking da. Jeg har iallefall inntrykk av at de alle fleste, både gutter og jenter, småflørter en del på byen uten at det ligger noe spesielt bak. Hvis en mann forsøker å sjekke meg opp så er jeg også ganske sikker på at jeg ville klart å fange det opp. Hvordan man skal tolke kroppsspråket? Jeg aner ikke, har aldri tenkt over det noe mer enn at jeg bare merker det hvis flørtingen er ment mer seriøst. Det kan gjerne gå en stund før jeg merker det da, hvis jeg har en del innabords Jo, flørt kan jeg også være sikker på,og også dette med vanlig prat, tror jeg... men jeg hadde en diskusjon med venner ang dette med sjekking, og vi ble egentlig ikke helt klok på dette.. Er det sjekking når en spør om navn, bosted, alder og jobb og det samtidig er kompliment, blikk og berøring i bilde, eller er det såkalt småprat? Jeg som dame, er ikke ute for å sjekke, men samtidig hvis jeg treffer noen som virker interessant, spør jeg jo om han...egentlig for å bekrefte at det er mer ved mannen enn bare utseende (forhåpentligvis ikke så galt et heller uten ølbrillene) Så har jeg merket noen ganger, hvis jeg spør for mye, blir jo enkelte overivrige og tror jeg sjekker dem opp...men det gjør jeg jo ikke, for jeg bare prater høflig med han som kom bort til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå