Gå til innhold

Ekle kjønnsorgan

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kjønnsorgan er så sinnsykt ekkelt... Både på menn og kvinner. Anser meg som bifil. Tenner på begge kjønn, og kunne tenke meg sex, synes det er godt å blir strøket på nedentil, men da utenfor truse/bukse. Men synes kjønnsorgan er så utrolig ekkelt og frastøtende! Kunne aldri tenkt meg å ha oralsex med verken gutt eller jente. Har hatt sex (samleie) med gutter, men har da vært veldig full.

Synes også mitt egen underliv er ordentlig ekkelt, nesten så jeg kunne tenke meg å kutte bort alt sammen!

Vet ikke helt poenget mitt med å fortelle dette, men æsj.. Er jeg helt alene om å føle det slik??

Hilsen jente i begynnelsen av 20-årene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det eneste kjønnsorganet jeg synes er ekkelt er det man får opp hvis man googler "blue waffle". :spy:

Gjest Gjest
Skrevet

Snakket med psykolog evt sexolog? Blir jo et temmelig stort hinder for livsutfoldelsen når du ellers er interessert i sex så god grunn til å oppsøke profesjonell hjelp.

Gjest Fable
Skrevet

Høres ut som du sliter litt.

Snakket med noen profesjonelle om dette? Tror du trenger litt hjelp. Ikke sunt å se på seg selv på den måten.

Gjest "gjest"
Skrevet

det eneste kjønnsorganet jeg synes er ekkelt er det man får opp hvis man googler "blue waffle". :spy:

Jeg måtte naturligvis google selv. Hvorfor fattet ikke de der menneskene at noe var galt lenge før kjønnsorganene deres såg ut som om det hadde vært brukt håndmikser på de?

Gjest grønnfi
Skrevet

Nå sitter jeg og er lettere kvalm..... æææhhh så ekkelt.

Men til TS kanskje du bør få hjelp?

Det er jo absolutt et problem det du beskriver her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte som den når jeg var ca 15-16 og seksuellt uerfaren. Første gang jeg skulle runke en gutt syntes jeg det var litt ekkelt, og foretrakk å gjøre det utenpå bokseren. Det tok lang tid før jeg var komfortabel med å gi blowjob til en gutt, og første gangen hadde vi kondom på. Men etterhvert som jeg har vennt meg til det, liker jeg nå kjønnsorganet. Jeg forbinder det med seksualitet og nytelse og liker godt å holde på med det.

Jeg er også bifil, men har ikke hatt sex med en kvinne enda. Jeg gruer meg til den dagen kommer, men tenker at det nok blir på samme måte som det var med menn i starten. Som deg syntes jeg ikke at det kvinnelige kjønnsorganet er så pent. Men jeg har heller ikke hatt seksuell omgang med et enda, så når jeg får positive opplevelser med kvinnelig kjønn kommer jeg nok også til å like det på samme måte som med menn. Jeg bare håper jeg finner en kvinne som er villig til å la meg lære og bli kjennt. Jeg brukte tross alt flere år på å bli trygg på min seksualitet med menn, så det kommer nok også til å ta tid med kvinner.

Jeg tror at positive seksuelle opplevelser hvor du får ta ting i ditt eget tempo vil være viktig for at du skal få nye erfaringer til kjønnsorgan. Det er viktig at du aldri presser deg selv, eller lar andre presse deg, til noe du ikke ønsker.

Jeg kan også si at jeg ikke syntes at mannlige kjønnsorganer er pene når jeg ikke skal ha sex med dem. De er pene når jeg selv er tennt, og jeg vet jeg skal ha sex med mannen. Et hvilket som helt nakent kjønnsorgan er ikke noe jeg anser som pent. Det må være i en seksuell setting hvor jeg skal ha sex med personen før jeg syntes det er spennende og kjekkt. Så du må nok gi seg selv tid til å få positive opplevelser etter hert. Det er selvsagt også viktig at du bruker tid til å få positive opplevelser med ditt eget kjønnsorgan. Kjøp deg en vibrator og bruk tid med denne og fingrene for å finne ut hva som er godt og ha som gir nytelse. Når du har lært deg at kjønnsorganet ditt gir deg nytelse er det nok lettere å også ha et positivt bilde av det.

Og sist men ikke minst, slutt å ha sex når du er full. Ha sex med en du er glad i og som du er trygg på, som du kan bruke god tid sammen med og som du kan nyte sammen med. Skal du få positive erfaringer med sex og kjønnsorganer er ikke fyllesex en start på dette. Selv har jeg en fast sexpartner som jeg trygg på. Vi har ikke sex når vi har drukket (ikke når vi er fulle i alle fall) fordi jeg da vet at sexen egentlig for meg er ganske bortkastet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for bra svar, du siste som skrev.. Klarer bare ikke helt ta det til meg. Jeg vil liksom ikke "venne meg til det", jeg vil bare unngå det!

Går til psykolog, men dette er noe jeg aldri i verden kunne klart snakke om med henne!!

AnonymBruker
Skrevet

Med årene kommer du nok til å få mer lyst, enn ikke lyst. Men til den tid, ikke ha mer sex når du er full!! Det er ødeleggende for deg selv å ha klønete sex, hvor du ligger halvdau på senga og blir penetrert. Da setter du deg selv i en situasjon hvor du kommer til å få enda mer negativ holdning til dette.

Jeg tror at et viktig ledd i denne prosessen er at du får deg en kjæreste som du elsker og stoler på, som er villig til å gi deg tid og som du kjenner at du virkelig virkelig har lyst å ha sex med. Forelskelseshormoner kan ha en god innvirkning. Lykke til.

Forresten, om du ikke tør å ta opp temaet i terapitimen kan du skrive et brev til psykologen som du legger igjen etter timen. På den måten kan du få sakt det du vil, og psykologen kan ta det opp i neste time feks.

Gjest trenningsverk
Skrevet

Kjønnsorgan i seg selv er ikke ekkelt, men det som kommer ut av dem er det. :regn: Spesielt ekkelt etter litt tid, men også ferskvarer... :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Kjønnsorgan i seg selv er ikke ekkelt, men det som kommer ut av dem er det. :regn: Spesielt ekkelt etter litt tid, men også ferskvarer... :snurt:

Enig :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...