Gjest Pzzt Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hvordan lærer man seg å strikke? Jeg vil ikke gå på et kurs eller noe, sånn jeg har forstått det så er det ikke spesielt vannskelig..
Marionette Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Youtube.com Eller finn en venn eller gammel tante som kan lære deg det!
Grønt blad Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Tror du finner videoer på garnstudio.no. Hvis du finner videoer på Youtube, vær oppmerksom på at det finnes ulike måter å strikke på, jeg synes det amerikanske er mer tungvint enn den norske (vet ikke hva den heter). Lån også nybegynner-bøker på biblioteket eller spør voksne kvinner i familien eller venninner. Noen husflidslag tilbyr strikkekurs. Se http://www.Husflid.no
PecanPie Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Tror du finner videoer på garnstudio.no. Hvis du finner videoer på Youtube, vær oppmerksom på at det finnes ulike måter å strikke på, jeg synes det amerikanske er mer tungvint enn den norske (vet ikke hva den heter). Den "norske" måten å strikke på kalles continental
Grønt blad Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Den "norske" måten å strikke på kalles continental Takk! Har alltid lurt på hva den heter. Nå vet jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå