Havtorn Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Noen som vet av? Prøvde Piz Buin i håp om at jeg ikke skulle reagere så veldig kraftig i år.. men den gang ei, ser ut som ei spekepølse nå jo. Så hvis noen har tips om gode solkremer med høyest mulig solfaktor som ikke er så sterk for huden, setter jeg stor pris på det.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Matis Response faktor 50, elsker den:)
Nymph Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Den der "barnesolkremen" fra Cosmica er kjempegod og vant best i test i år. Mener den er i faktor 25 eller 30 og i faktor 50. Har testet den i faktor 50 (er på ferie veldig langt sør nå) og den er veldig lett å smøre ut, gjør en ikke hvit sånn som mange andre solkremer for barn og jeg mener også den er noenlunde vannfast. En venninne av meg bruker den til datteren sin som har atopisk hud. Funker supert.
Havtorn Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2011 Pris ligger Matis på i norske salonger? Ikke tid til å bestille på nett. Skal prøve Cosmica sin, tuuusen takk for tips! Leste litt om bl.a Aderma sin, men den hørtes ikke god ut..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Hvordan vet man at det ikke er en man blir lilla av? Jeg har ikke turd å bruke solkrem med solfaktor over 20 etter at jeg var i syden med faktor 30, badet, og ble lilla da jeg kom opp fra vannet
Havtorn Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2011 Har aldri blitt lilla av solkrem. Lysegrønn derimot. Endte opp med La Roche Posay sin for barn med faktor 50, de mente at den kom til å være absolutt mildest og mest beskyttende så da satser vi på det. Kan ikke fortsette å se ut som jeg gjør oppetter armene nå. Vichy har jeg reagert på før, Aderma fikk ikke riktig gode skussmål.. Cosmica hadde de, men hun i butikken mente at det var verdt forsøket med den her først. Greit med solfaktorrabatt når en trenger 50 uansett, hihi. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå