Gå til innhold

Liker menn at jenter tar initiaativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lest her lenge men har ikke skrevet noe før nå. Jeg har et spørsmål som jeg håper guttene på kvinneguiden kan svare på. Liker dere at jenter viser ineresse og tar initiativ til date og sånn? Hvis ei jente skulle vise dere at hun likte dere hva hadde dere satt mest pris på at hun gjorde? Noen gutter synes jo jenter som tar initiativ virker desperate og billige så derfor er jeg usikker. Håper noen av dere guttene på kvinneguiden kan svare litt på hva dere liker!

Ha en fin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser man glimt i øyet er initiativ helt flott! Desperat? nei, det synes ikke jeg iallefall!

Gjest sexysadie
Skrevet

Det kommer an på hvor vandt mannen er til kvinner hvor godt han liker at de tar initiativet til sex/bli kjent.

En fyr som er uerfaren får ofte hetta når kvinner er litt "pågående", (men de er også de som oftest drømmer om at kvinner skal ta initiativet ) en fyr som er en del på sjekker`n selv synes d er gøy. :kul:

Skrevet

Noen av dem vil nok sikkert spille kostbar...... :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror du d er ett stort problem?

Har generelt erfart at menn er meget enkle å ha med å gjøre når deres "primitive drifter" skal tilfredsstilles.

Skrevet

Nei, tror definitivt ikke det.......kunne bare ikke dy meg!!! :ler:

Skrevet

Dette har vel fint lite emd primitive drifter å gjøre vel... graballer er dere!... :sjarmor:

Skrevet

Hmmm.....sexlyst blir vel definert som et menneske basale behov...sammen m behov for mat og klær og husly!

Skrevet

For min egen del: Ja, tut og kjør! Ta initiativ.

Skrevet

Tror det er en "myte" at menn ser på intiativtakende jenter som desperate og billige. Jeg har vært borti menn som setter stor pris på at jeg tar initativet, og jeg har vært borti menn som har blitt litt "skremte" fordi jeg har tatt initiativet - tror det er veldig individuelt...

Det som kan være lurt om man er usikker på hvor mannen står i forhold til deg, er å først vise at du er interessert for så å spille litt kostbar :sjarmor: Funker iallfall om mannen tar hintet :wink:

Lillian

Skrevet
Hmmm.....sexlyst blir vel definert som et menneske basale behov...sammen m behov for mat og klær og husly!

Snakket vi ikke om initiativ til date og sånn her da... :wink:

Skrevet

Snakket vi ikke om initiativ til date og sånn her da... :wink:

Jada, gjorde vi sikkert, men jeg kommenterte bare sexy sitt innlegg:

Har generelt erfart at menn er meget enkle å ha med å gjøre når deres "primitive drifter" skal tilfredsstilles

og ditt svar:

Dette har vel fint lite emd primitive drifter å gjøre vel... graballer er dere!...

Er du også blitt sånn avsporingspoliti nå..... :wink:

Skrevet

jeg er tvillingbrorer til Lasse; den seriøse og saklige av oss... :sjarmor:

Skrevet

OK! Men idag er det fredag, og da har jeg ikke særlig tålmodighet til altfor mye saklighet og seriøsitet! :kul:

Skrevet
Hei! Jeg har lest her lenge men har ikke skrevet noe før nå. Jeg har et spørsmål som jeg håper guttene på kvinneguiden kan svare på. Liker dere at jenter viser ineresse og tar initiativ til date og sånn? Hvis ei jente skulle vise dere at hun likte dere hva hadde dere satt mest pris på at hun gjorde? Noen gutter synes jo jenter som tar initiativ virker desperate og billige så derfor er jeg usikker. Håper noen av dere guttene på kvinneguiden kan svare litt på hva dere liker!

Ha en fin kveld!

Både og! Noen synes det er helt supert, andre foretrekker å ta intiativet selv. Personlig hadde jeg slett ikke hatt noe i mot det - så lenge hun ikke blir "overivrig". Vi liker å "jakte" litt også! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Menn flest liker ikke påtrengende kvinner.

Samtidig digger vi jakten. Kjedelig hvis den blir for enkel!

Gjest sexysadie
Skrevet
Dette tror jeg ikke noe på. Menn  flest liker ikke påtrengende kvinner.

Samtidig digger vi jakten. Kjedelig hvis den blir for enkel!

D kommer mye godt an på mannen, som tidligere skrevet. :kul:

Gjest sexysadie
Skrevet
stemmer SS! :wink:

Så hva med en drink hos deg senere i uken?

Vi trenger ikke å diskutere så mye, vi kan jo kose oss litt.... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...