Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg er en helt vanlig norsk dame, og jeg lurer på om du har en kjæreste fra tyrkia, jeg føler meg så alene om dette , de aller fleste har jo en norsk mann , men jeg ville prøve noe nytt og jeg elsker min mørke høye lidenskapelige og varmblodige kjæreste .Han gir meg mange komplimenter.

Er jeg unormal ? jeg forstår ikke hvorfor ikke flere er sammen med menn fra tyrkia, noen sier det er kulturforskjeller , men det er så mange søte deilige menn fra tyrkia , og mange har det kjempefint med kjærestene sine.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er Trude Sagen på KG?

• Liker 6
Skrevet

åååååja

• Liker 1
Skrevet
Er jeg unormal ? jeg forstår ikke hvorfor ikke flere er sammen med menn fra tyrkia

Tja. De har vel ikke akkurat rykte på seg for å behandle kvinner pent. Mishandling, voldtekt, osv...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hårete og jævlige er de også. Og sleazy på generell basis.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hovedårsaken til at jeg ikke har tyrkisk eller annen utenlands kjæreste, handler om 1) kulturforskjeller (som man kanskje overser til et godt stykke uti forholdet, når ting blir "dagligdagse" og 2) jeg ønsker en svigerfamilie å forholde meg til på en avslappet måte, og dessuten at mine barn skal ha et nært forhold til besteforeldre, søskenbarn, tanter og onkler på begge sider (nå forutsetter jeg at vedkommedes familie ikke bor i Norge, da).

Jeg er skilt (fra en norsk mann). Vi er fra ulike kanter av landet. Det var vanskelig nok når bruddet kom, og begge ønsket å bo i "sine" hjemmetrakter.

Dessuten - jeg er helt avhengig av å kunne kommunisere tett og intimt med min partner. Jeg har bodd over lengre tid i en annen verdensdel og behersker språket der tilnærmet 100%, men det er likefullt ikke mitt morsmål. Jeg ønsker å kommunisere med min partner på mitt morsmål, og jeg ønsker at han skal være i stand til å formidle alt om seg og sitt til meg, på sitt morsmål.

At kjæresten er høy, mørk og lidenskapelig betyr mindre i det lange løp, om man så har en hang-up på slike menn. At han er mørk, hjelper ikke dersom han ikke bidrar med husarbeid, med barneoppdragelse og i vårt sosiale liv. F.eks.

• Liker 9
Skrevet

Hei jeg er en helt vanlig norsk dame, og jeg lurer på om du har en kjæreste fra tyrkia, jeg føler meg så alene om dette , de aller fleste har jo en norsk mann , men jeg ville prøve noe nytt og jeg elsker min mørke høye lidenskapelige og varmblodige kjæreste .Han gir meg mange komplimenter.

Er jeg unormal ? jeg forstår ikke hvorfor ikke flere er sammen med menn fra tyrkia, noen sier det er kulturforskjeller , men det er så mange søte deilige menn fra tyrkia , og mange har det kjempefint med kjærestene sine.

Sikkert av samme grunn som at norske menn ikke er interessert i tyrkiske damer eller fra Midtøsten-området: kulturforskjeller. I vårt tilfelle er det ikke dama som er problemet, men den psyko familien. I deres tilfelle må dere slite med både den autoritære, gammeldagse og trangsynte familien OG typen som er av samme tapning. De tyrkiske gutta er gjerne ikke så gode på likestiling, respekt osv. som de norske er. Dette er generaliserende selvsagt, men beskriver nok en tendens.

• Liker 2
Gjest charella
Skrevet

Jeg er sammen med en kurder fra irak. Kjenner mange både tyrkiske og kurdiske. Og må ærlig innrømme en ting uten å ta alle under en kam. Mange av de er flotte å se på. Men....... Kvinnesynet deres, holdninger, osv synes jeg at jeg ser igjen i veldig mange av de. De fleste av de er skikkelig sjarmerende playere. Rett og slett. Har hvert sammen med min i snart 6 år og han er akkurat som en norsk når det gjelder de viktige tingene. Har funnet meg en eksotisk perle :rodmer:

Gjest Gjest
Skrevet

joda utenlandske menn som du treffer på syden ferie er veldig hyggelige det er det dei lever av kjære deg!! pass deg så inderlig vel.han er veldig hyggelig og grei men vil nok ikke godta din norske identitet i ett kjærlighetsforhold.du vil ikke kunne ha mannelige venner som før og hans familie vil ha stor inflytelse på dine barn.godtar du dette er det bar,men vis ikkje er det straks mye verre...verre en du noen gang kan forestille deg.du er nemmelig hans eiendom og hans rett ..stakkars deg..veldig mange her som spør om utenlandske menn fortida..er det mange som har vert på ferie å forelsket seg.??

Gjest Gjest
Skrevet

Er enig med mange her som sier at han blir vanskelig å leve med på grunn av kulturforskjellene. Men det er noe annet du også bør vite. Selv om han behandler deg som ei prinsesse, så er det aldri deg han til slutt vil slå seg ned meg og danne familie. Når han først skal finne seg ei han vil leve sammen med livet ut, så velger han ei fra sit eget land.

Så hvis du vil ha en midlertidig forhold med han, og hvis du klare å være forbered på å bli såret når som helt, gå for det. Hvis ikke, la vær!

Så klart gjelder det ikke alle, men de aller fleste tenker slik. Da snakker jeg av erfaring.

Gjest Gjest
Skrevet

Joda jeg vet jeg tar en risk , og jeg er mulig veldig naiv , men jeg må bare prøve det , det at jeg ikke får ha mannlige venner er helt greit for meg , jeg har ingen , så det går veldig greit , jeg har flydd fra meg på byen og er voksen nok .

Men jeg har hørt at de kan være både konemishandlere og sjalu og så videre.

Men blir han ekkel og voldelig stikker jeg med en gang , fordi slike menn har jeg jammen meg fått nok av , og tolerer ikke skitt oppførsel, så det er sagt.

Gjest Gjest
Skrevet

Han sier mange ganger at han aldri vil forlate meg , at han trenger meg, og ikke kan gjøre noe uten meg, så da tror jeg på det, er sikkert naiv her og ja jeg er forberedt på at han muligens ikke vil ha meg resten av livet.Han sier at han ikke vil ha noen fra sitt hjemland, han er 45 år , så han er heller ingen ungfole,han vil slå seg til ro sier han.

Mulig at jeg har kjempeflaks da som treffer en sånn fyr , eller jeg blir lurt trill rundt, jeg er forberedt på alt, har opplevd mange drittsekker , jeg vil bli sjokkert og hate han om han skulle dumpe meg , men så går jeg videre til slutt.

Skrevet

Joda jeg vet jeg tar en risk , og jeg er mulig veldig naiv , men jeg må bare prøve det , det at jeg ikke får ha mannlige venner er helt greit for meg , jeg har ingen , så det går veldig greit , jeg har flydd fra meg på byen og er voksen nok .

Men jeg har hørt at de kan være både konemishandlere og sjalu og så videre.

Men blir han ekkel og voldelig stikker jeg med en gang , fordi slike menn har jeg jammen meg fått nok av , og tolerer ikke skitt oppførsel, så det er sagt.

Selv om du ikke har noen mannlige venner nå så kan det jo hende at du ville fått noen. Dette blir jo hypotetisk; du vet ikke sikkert hvordan han vil oppføre seg mot deg. Men alarmbjellene mine ringer når du synes det er ok at han i en tenkt situasjon legger begrensninger på deg slik at du ikke får velge fritt om vil ha mannlige venner eller ikke. Hvorfor underkaste seg en mann på denne måten? Ville du godtatt det samme av en etnisk norsk mann, kanskje?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Han sier mange ganger at han aldri vil forlate meg , at han trenger meg, og ikke kan gjøre noe uten meg, så da tror jeg på det, er sikkert naiv her og ja jeg er forberedt på at han muligens ikke vil ha meg resten av livet.Han sier at han ikke vil ha noen fra sitt hjemland, han er 45 år , så han er heller ingen ungfole,han vil slå seg til ro sier han.

Mulig at jeg har kjempeflaks da som treffer en sånn fyr , eller jeg blir lurt trill rundt, jeg er forberedt på alt, har opplevd mange drittsekker , jeg vil bli sjokkert og hate han om han skulle dumpe meg , men så går jeg videre til slutt.

Synes det er bra at du er forberedt på alt. Da føler du deg ikke dum og naiv fordi du trodde på ham, hvis han eventuelt lurer deg. Men at du valgte å ta sjangsen fo opplevelsens skyld.

Skrevet

Nei, synes ikke tyrkiske menn ser spesielt interessante eller kjekke ut, spesielt ikke fordi de er tyrkiske!

Norske menn er de som gjelder! :rodmer:

:fnise:

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Nei jeg bryr meg ikke om å ha mannlige venner , det har jeg aldri gjort, hvorfor skulle jeg det . Jeg ser på menn som enten kjæreste emne eller ingenting mer.

Jeg hadde en mann som sa han var min venn , at jeg trengte guttevenner , for å bli tøffere, vet dere hva det endte med? jo med at jeg skulle ligge på armen hans da jeg møtte han for 2.gang til han, og så begynte han å kysse meg , så da mistet jeg troa på det med gutte venner og det ble enda mer uinteressant å han. Og det viste seg at han likte meg, og det visste jeg, men jeg ble helt forvirret av han , men dette er et annent emne .Men sånn er jo bare jeg.

Jeg har allerede sagt til han tyrkeren at jeg er vant til å gjøre som jeg vil , at jeg er norsk , men at jeg selvfølgelig ikke skal være utro , for ja han vil ikke at jeg chatter med andre menn , han sa at han er sjalu.

Han sier at han er " my owner " men at jeg er hans owner å. at jeg er sjefen hans.

At han står til tjeneste for meg.

Så jeg har sagt til han at skal vi gifte oss , vil jeg vente med det for å bli kjent.

Skrevet

Man "velger" da ikke menn ut i fra hvilket land de er fra? Man finner en mann man liker og trives med, som man selv finner tiltrekkende.

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Man "velger" da ikke menn ut i fra hvilket land de er fra? Man finner en mann man liker og trives med, som man selv finner tiltrekkende.

Signerer dette!

Jeg er ikke sammen med en tyrker, men en araber. :) Det er forresten et forum for folk i flerkulturelle forum TS.

Gjest Gjest
Skrevet

jo jeg gikk bevisst eller ubevisst for å finne en mann fra tyrkia , eller deromkring, har hørt de er veldig pene , og det stemmer, eksotiske og deilige.

Jeg ville ikke ha en traust , blek , kjedelig norsk mann ,unnskyld alle norske menn, men her overdriver jeg. som har en drøss med jentevenner som jeg kan bli sjalu på, jeg ville han en ordentlig MANN som setter kona øverst og det er det som er viktigst og ikke alle jentevennene. jeg liker ikke det amerikanske samfunnet vi har fått . Han er en ordentlig mann som sier at jeg er viktigst for han , og ikke å ha jentevenner, familien er viktigst, så vi er veldig like der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...