AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har brunt hår, og har så lyst til å få det litt lysere. Ikke kjempeblondt, men en del lysere enn det jeg har nå. Det er så mange som mener at dette nesten ikke går an, uten å ødelegge håret. Er det noen her som har prøvd det, og vet om det kan bli vellykket?
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Det lar seg ikke gjøre å farge mørkt hår lysere. Da må det blekes. Det bør gjøres av en frisør slik at du får den fargen du vil ha.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Jeg striper mitt blondt, det tar litt tid, men syns resultatet blir mindre "hjelmete"
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har en trådd her inne om akkurat dette... jeg skal til frisøren for tredje gang nå for å få den nyansen jeg vil. Og håret har dessverre blitt ganske slitt selv om jeg har brukt kur 2 ganger i uken. (hver dag etter dette frisør-styret begynte). Jeg hadde i utgangspunktet bleket hår men synes det var litt for gult og ville ha en mørk blonde nyanse. Så jeg hadde med bilde til frisøren slik at det ikke var tvil om hva jeg mente. Men etter den første runden hos frisøren så satt jeg der med en gjørme-farge på håret. Jeg dro tilbake dagen etter for å fikse på det, og frisøren satte i det masse striper. Håret ble lysere men det har fremdeles et gjørme-skjær over seg så jeg skal tilbake nok en gang for å se om hun klarer å få bort gjørmen.. Jeg ville ringt til frisøren og spurt om å få en konsultasjon i første omgang (IKKE gjør noe med håret denne dagen...tenk litt over det først etter du har snakket med frisøren). Hilsen meg med gjørme-farget hår..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Jeg striper håret mitt lysere hos frisøren. Det er fantastisk og jeg elsker det. Får masse komplimenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå