Gjest scorpius Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Fikk et serum av en venninne, men ANER ikke hvordan jeg bruker det. Serumet heter "Yout activator". Legger også ved et bilde, slik at dere kan se hvordan det ser ut. Og en ting til; hvordan bruker man det? Under eller over fuktighetskremen? Hvor mange ganger om dagen? Hadde virkelig blitt glad for litt hjelp. Virkelig!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Bruk den morgen og kveld etter rens og toner men før serum og fuktighetskrem.
Vera Vinge Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Jeg regner med at det brukes etter rens morgen og kveld (evt. bare morgen hvis du bruker noe annet om kvelden), etter toner hvis du bruker det, men før fuktighetskrem. Jeg antar også at du ikke bruker enorme mengder av dette hver gang, hvertfall har det vært sånn med andre serum jeg har vært borti (de har også vært ganske drøye sånn at noen få dråper er nok).
Gjest scorpius Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Takk for svar dere En ting til jeg lurer på; hva er den godt for? Hvorfor bruker man den?
Petronella1 Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Takk for svar dere En ting til jeg lurer på; hva er den godt for? Hvorfor bruker man den? Ett serum tar seg av spesifikke hudproblemer,og siden serumet ditt heter Youth Activator,regner jeg med at det skal virke oppstrammende. Serum brukes alltid etter rens og toner,påfør så serumet.La det trekke litt inn,og bruk deretter dagkrem eller nattkrem. Håper du ble litt klokere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå