Xaphan Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har nettopp oppdaget Philter, og har forelska meg helt! Han har utrolig mye vakker musikk. Er det noen flere Philter-fans her inne?
Gjest Blubberella Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har nettopp oppdaget Philter, og har forelska meg helt! Han har utrolig mye vakker musikk. Er det noen flere Philter-fans her inne? Jeg liker den nyeste plata, men var ikke så begeistret for de tidligere utgivelsene... Men den nyeste var virkelig nydelig! Jeg ble litt betatt ja
Xaphan Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 Beautiful lies er vel den eneste plata hans? Men han har jo lagt ut masse musikk på urørt og sånn da. Jeg liker både det nye og gamle! Gleder meg til å se ham på Hovefestivalen.
Gjest Blubberella Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Beautiful lies er vel den eneste plata hans? Men han har jo lagt ut masse musikk på urørt og sånn da. Jeg liker både det nye og gamle! Gleder meg til å se ham på Hovefestivalen. Jeg fant Philter via Spotify, og der lå det flere utgivelser under navnet Philter så jeg antok at det var samme karen. Mulig det bare er samme navn på flere artister. Det vil jo isåfall forklare hvorfor jeg likte Beautiful lies mye bedre enn de andre... :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Philter er fantastisk - ble først introdusert gjennom sangen som alltid får meg til å humre. The Beautiful Lies er det nyeste albumet som går på repeat, her i gården
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 JA! Flutterby er konge. Fikk først ørene opp for den her i vinter når NRK hadde innslag på TV om Holmenkollbanen - T-banen altså. http://www.nrk.no/urort/Laat/84470/default.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå