Gå til innhold

Taxi Ullevål til Oslo S, pris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har anelse om ca pris for å ta drosje fra området rundt stadion til oslo s? Etter 23, med tanke på evt kveldstakst.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

på en hverdag eller i helgen?

jeg tipper mellom 200-250 et sted!

Skrevet

Hmm, det burde jeg egentlig vite siden jeg bor like ved stadion og har tatt taxi hjem fra byen en del ganger :gjeiper: Men jeg husker ikke akkurat hvor mye jeg pleier å betale. Hvertfall ikke mindre enn 200. Tror jeg.

Skrevet

Er onsdag kveld!:) Det står at konserten skal være slutt 23, og det går jo baner, men siden det siste toget hjem går 23.45, så tenker vi at det kanskje blir litt snau tid med bane? Sikkert minst 10 000 andre som også skal inn mot sentrum?:klo:

Gjest Ishus
Skrevet

Er onsdag kveld!:) Det står at konserten skal være slutt 23, og det går jo baner, men siden det siste toget hjem går 23.45, så tenker vi at det kanskje blir litt snau tid med bane? Sikkert minst 10 000 andre som også skal inn mot sentrum?:klo:

Helt sikkert en del som kommer til å ta taxi også...

Sist jeg tok taxi fra Oslo S til Ullevål betalte jeg omtrent 250 kr og det var kl 20 på kvelden.

Skrevet

Oslo taxi ville ikke ta imot forhåndsbestilling fra konserten....

Så det jeg gjorde var å bestille en taxi fra en adresse på andre siden av gaten, vis a vis Sogn vgs. Stor sjanse for at jeg blir "tatt" og ikke får turen? :sjenert:

Føler meg litt teit, men har som nevnt bare tre kvarter fra konserten slutter til siste toget går hjem....:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har anelse om ca pris for å ta drosje fra området rundt stadion til oslo s? Etter 23, med tanke på evt kveldstakst.

Det varierer fra 200-250 kr, men passpå at taxisjåføren kan veien.. Noen kan ikke veiene i Oslo, og noen later som dem ikke kan veiene i Oslo.. Du kan fort bli utnyttet til å betalte 100-200 kr mer..

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kjem til å gå sååå mykje raskare med bane. Utfordringa er å kome seg ut av stadion i tide. Gå mot utgangen under ekstranummera, slik at du er blant dei første ut, og gå raskt mot banen slik at dokke kjem med første trikk. Gå langt fram på perrongen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...