Gå til innhold

Da var jeg drukket ut......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var jeg drukket ut også!

I går var min kjære og jeg på "Brunch" hos mine foreldre. Vi hadde spist og klokka hadde blitt 1230, så kom forloveren min.

Jeg ante ingenting, trodde bare hun kom innom en tur. NÅ BEGYNNER MORROA!, var det hun sa når hun kom inn.

Skjønte egentlig ikke en dritt, før alle så på meg å begynnte å le. Jeg fikk på meg noen jåte klær, albuebeskyttelse og en hjelm men den passet ikke heldigvis, fikk på meg en ryggsekk og fikk en sparkesykkel.

Så fikk jeg konvolutt som det stod at jeg skulle sparke ned til kjøpesentert (det tar ca en halv time å gå), gå i kjøttdisken på Mega og si navnet mitt.

Der fikk jeg en konvolutt, oppi konvolutten lå det 100 kroner og følgende beskjed:

Kjøp 20 prince mild og øl for pengene, spark så opp til XXXXXXXX, finn et ledig bor ute og sitt å vent. (Det vrimler av folk på dette stedet)

Etter å ha sitti der ca 20 min kom forloveren min. Hun ordna en øl til meg, også satt vi å skravla litt. Etter en liten stund kom alle vennindene mine. Dette ble veldig detaljert, skal gjøre det litt kortere. Vi dro til XXXXXXX å hadde picknik.

Så dro vi til Sandefjord, der var det fjellklatring(det gjorde ikke jeg) og mange andre aktiviteter. Så reiste vi på hytta til hu ene venninda mi. Der grilla vi, drakk å skravla, kjempe koselig. Ut på kvelden var det pakkeleken. Jeg skulle gjette hva det var og hvem det var fra. Der var jeg ganske god, men det hjalp ikke jeg måtte drikke uansett riktig eller feil.

Det var et kjempe koselig utdrekkningslag.

Ikke altfor mye utdriting, og det satte jeg pris på.

Dette ble mye men men.... Også var det deilig at det ble såpass tidlig, det er så mye å ordne like før bryllupet.

I går var det akkurat 1 mnd igjen.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei anka.

Jeg viste du skulle drikkes ut denne helga ( hehe)

Har blitt drukket ut selv,men det kan du lese om lenger oppe.

Håper du hadde det like fint som jeg haddet det.

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...