lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei Jeg er veldig interessert i produkter for kroppen som er så naturlige som mulig, og uten ingredienser som tørker ut huden osv. Så ville lage en tråd om deres favoritter og erfaringer gode og dårlige. Håper mange vil like tråden. Mine favoritter, ¤ eos leppomade, liker alle sammen, så bytter etter hver gang jeg går tom, har aldri fått tørre leppere av denne og blir ikke avhengig av den. ¤ Jojobaolje, huden min har blitt mye bedre, får mindre kviser og arrene har blitt mindre synlige, men jeg blir litt tørr av den, så jeg bruker oljen som ansiktsmaske en-to ganger i uka:) Hva er deres? alt fra shampo, bodylotion, leppomade alt!
Ekkornet Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Min favoritt er Alba Botanica, Natural Very Emollient Body Lotion, Unscented Original. Veldig god fuktighetskrem uten lukt. Kjøpt på iHerb.
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 (endret) Jeg har mange. * Burt's Bees pore minimizing mask (tror denne er på vei ut av sortimentet dessverre, men de har noe som jeg tror kan være samme greia på iherb fra Now Foods. French clay heter den tror jeg) * A'kin jojo & corn facial scrub * Neal's Yard Remedies rejuvenating francincense facial wash * A'kin white tea and aloe vital hydration gel creme (holder huden matt hele dagen ) * Burt's Bees very volumizing shampoo og balsam * Green People rosemary shampoo * Jojobaolje * Trilogy rosehip oil Jeg kjøper dette på feelunique (bortsett fra jojobaoljen). Endret 13. juni 2011 av ^^Belle^^
Rosenrød Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Jeg er veldig glad i solkremen til Alba Botanica. Har også bestilt en haug av andre produkter fra sammen merke, men disse har jeg ikke fått ennå. Liker også Trilogy sin rosehip oil og Vit-a-min mask fra Green People.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå