Gjest Betatt Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 ...når jeg er betatt av en jeg ble kjent med gjennom internett og jeg ikke vet hva han vil? Jeg ønsker ikke å virke desperat, men jeg vil gjerne at han skal vite hvor godt jeg liker han og at jeg har fått føleser for han sånn at noe kan hende hvis han har føleser for meg oxo. Vi er i tyveårene to. Jeg ble single for noen måneder siden og har ikke vært ute på "markedet" på mange år så jeg er litt uerfaren i det med sjekking nå. Han og jeg flørter mye på internett men jeg vet ikke hva han legger i det. Jeg tør ikke spør han for tenk om jeg skremmer han vekk? Er det noen som har noen gode råd til meg?
frosken Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Hvor langt er dere kommet i nettflørten? Har dere utvekslet bilder? Snakket på telefon? Snakket om å møtes? Hvor mye og lenge har dere snakket sammen? Har han sagt noe som kan tolkes i retning av at han vil møte deg?
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 :o Nå følte jeg meg truffet .... Men nå er jeg ikke i tyveårene da...
Gjest Betatt Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Vi har utvekslet bilder og sett hverandres ansikt på webkamera. Vi har ikke snakket sammen på telefonen enda men vi har sendt noen meldinger gjennom mobiltelefon. Vi har snakket sammen en stund og veldig mye. Hver dag. Han har sagt rett ut at han er åpen for å treffe meg. Arketypen: Siden du følte deg truffet er du betatt av noen på internett du også? Lykke til til deg.
@lfa Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Er han åpen for å treffe deg, er han nok ikke helt uinteressert. Men om dere virkelig liker hverandre, vet dere jo først når dere møtes. :blunke:
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Hmm, litt vanskelig å si hva folk mener når det er via nettet, egentlig. Det er vanskeligere å tolke det som blir skrevet i forhold til det som sies og vises via kroppspråk. Nå har ikke jeg særlig erfaring med nettsjekking, men kanskje passe på ikke mase for mye på ham iallfall. Det kan skremme vekk alle og enhver :blunke: Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg at noen flere kom med synspunkter her, kan hende jeg trenger slike råd om litt jeg også Ser du kaller deg betatt, da har du vel ikke forelsket deg, men bare falt for ham? Kjenner til det der. Det kan slå ut flere veier for deg, det kan skje at du forelsker deg om du treffer ham, eller at det rett og slett bare dabber av. Men du lurte jo på tips til å finne ut hva han legger i flørtingen.. Hm, det er vel bare han som kan svare på det egentlig, men om det er på en chattekanal eller KG eller ett eller annet sånt sted du har møtt ham så kan du jo se om han skriver sånn til andre jenter eller om han skriver på en flørtende måte bare til deg? Gi ham små hint og se om han gir deg respons på det - så lar du neste skritt være opp til ham Lykke til! Kjærleiken e'kje lætt - men det fins en åt øss alle :blunke: :o Nå følte jeg meg truffet .... Men nå er jeg ikke i tyveårene da... Kanskje ikke så rart om du følte deg truffet, Lasse, siden du er den største flørteren på KG Lillian *som er litt fallende selv* :oops:
frosken Skrevet 14. november 2003 #7 Skrevet 14. november 2003 Hvis han er åpen for å treffe deg - så hvorfor ikke?? Jeg ble med som "anstand" til ei venninne av meg som skulle treffe en nettflørt for 7 år siden - de ble faktisk kjærester samme kvelden og lever enda lykkelig sammen. Du kan jo ikke bli skikkelig kjent med ham før du har møtt ham. Ta med deg en venninne og la han ta med en kamerat - og så gjør dere noe sammen. Så kan dere bli bedre kjent uten så veldig "sjekkepress". Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå