Gå til innhold

Mascara-test på TV2 hjelper deg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaringer med noen av mascaraene som ble testet på TV2 hjelper deg?

1. Christian Dior Show Mascara

2. Helena Rubinstein Extravagant Mascara

3. Estee Lauder Magna Scopic

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

nei, de gjorde ikke det.

Dior sin er bra syntes jeg! brukte den før.

Skrevet

Lancom sier de er best på mascara, men jeg har dårlig erfaring med dem. HR, estee lauder, kanebo og dior er gode merker :blunke:

Skrevet

Har fått lønn nå og trenger en ny mascara, så da tror jeg det blir Diors best-i-test-mascara.

Skrevet

Har prøvd alle, med blandede resultat. Dior sin syntes jeg har litt for stor kost, men den gir lengde og volum

Helena Rubinstein sin syntes jeg var OK, men det finnes bedre- både Clinique og Sebastian har bedre mascaraer synes jeg.

Estee Lauder sin var under midt på treet. Syntes den klumpet seg og gav ikke forventet resultat- men den hadde god børste... :)

Skrevet

Vil bare nevne at jeg ikke ble videre fornøyd med Estee Lauders maskara.

Skrevet

jeg har den testvinneren. og, ærlig talt, jeg syns den var dårlig. lenge leve lancome - flextencils!

men selvsagt, alle har forskjellige øyenvipper. :D

Skrevet

Har prøvd stort sett alt som er av maskaraer og overaskende nok er den jeg har endt opp med som favoritt loreal sin longitude(?) Har prøvd alt fra YSL til Christian Dior og Maybelline...

Skrevet

Bestilte AVEDA mascara fra LookFantastic, beste jeg har hatt..

Skrevet

Tidligere sverget jeg til Loreals mascaraer, men etter Diorshow kom på markedet i vår, har jeg ikke så mye som vurdert å bytte merke. Denne er den desidert beste jeg har vært borti, og anbefaller den sterkt!

Har bare hørt positiv respons.

Et sikkert stikk. :)

Skrevet

Enig med tigerlily. Neste gang blir det Lancome igjen.

Skrevet

Kanebo 38 er min all-time-favorite til hverdags.

Til fest syns jeg L'Oreals double extension gir lange, dramatiske, flott vipper..

Skrevet

Det var jeg som starta tråden, men nå er jeg blitt medlem!!! :D

Det er vel sånn med mascaraer som med alt annet - ganske individuelt hva som passer best... så jeg får vel bare begynne et sted og prøve... Tror jeg går for Dior!

Uansett gøy å høre hva dere syntes! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg likte Maybellines Illegal Lengths, men den selges ikke lenger, så nå bruker jeg YSL. Ble jo nysgjerrig på Dior-mascaraen nå da, så det blir nok innkjøp av den på neste shoppingrunde.

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter forrige sminketest på TV 2, av leppestifter, der Lancomes Juicy Rouge (tror jeg) vant, leste jeg inne på bryllupsforumet at den make-up skolen som utfører testen er sponset av Lancome...

Det er selvfølgelig ikke noe jeg kan bekrefte, men siden de ikke akkurat er et uavhengig institutt, er det jo greit å være obs. på.

Hvem vet om Dior sponser dem også?

Skrevet

Jeg bruker mascaraen til HR. Synes den er super! Aldri klumper. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Såvidt jeg vet, er DiorShow en såkalt Limited Edition, dvs at den bare selges i en begrenset periode.

Uansett, hvilke mascaraer man liker, er rimelig subjektivt, og selv har jeg testet de fleste. For tiden liker jeg den nye mascaraen til Maybelline som heter Sky High Curves. Ellers er volummascaraen fra samme merke en vinner hos meg. Av andre mascaraer liker jeg YSLs Effet Faux Cils og Helena Rubinsteins Spectacular. Biotherms Open Eyes er også bra.

Skrevet

Diorshow er super! Allikevel holder jeg en knapp på Voluminous mascara fra YSL. Man trenger ikke løsvipper om man bruker denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...