Gjest J26 Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg er sammen med en gutt som er fantastisk på alle måter helt til vi havner i sengehalmen.. Jeg simpelten elsker det litt røft (ikke SM røft da), bli hold litt hardt fast, dratt i håret, noen klaps på rumpa og denslags. Akkurat dette som skal til for at jeg skal gå fra ohh til aaaaaah Synes dere dette er for mye å be om, eller for sært? Når jeg tar det opp med han og forteller han hva jeg liker, sier han at han kan jo ikke gjøre det når jeg på en måte har bedt om det, da blir det bare teit og at han skal gjøre det senere når jeg ikke har spurt på forhånd. Hello? Jeg tenker jo at jeg ikke skal mase på han, så han blir lei, men i løpet av det siste året har det kanskje skjedd bare to ganger at han har vært litt "røffere" i senga. Og det var virkelig deilig, så det er ikke det at han ikke kan. What to do?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Kjenner meg igjen.. Enkelte er bare ikke laget for å være dominerende i senga.
cena Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 "skryt" av han når han er litt røff da, så får han kanskje lyst til å gjøre det mer :gjeiper:
Gjest Fable Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Kanskje han rett og slett ikke er noe dominant?
Tudeluu Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Du må bare snakke med han om det. Kjæresten min vet at jeg liker det litt røft innimellom, og jeg vet at han liker det litt rolig. Derfor varierer vi litt mellom det : -) Han er heldigvis glad i å daske på meg da
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Jeg vet hvordan du har det, jeg er i skapet selv for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Skjønner hva du mener! Kjæresten min er så kosete i senga, men jeg syntes bare at det blir kleint. Han vet hvordan jeg vil ha det, men virker ikke som om han tør. FRUSTRERENDE!
Gjest MrsTux Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Hvis jeg er litt "røff" mot mannen, er han ofte røff tilbake helt automatisk, selv om han egentlig er den milde typen
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Tenner du på å dominere han? Nei? Ikke? Der har du svaret. Alle tenner på å bli dominert, svært få tenner på å dominere.
Gjest J26 Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 Tenner du på å dominere han? Nei? Ikke? Der har du svaret. Alle tenner på å bli dominert, svært få tenner på å dominere. Jeg trives best på toppen, da jeg kan styre tempoet (og gjerne pine han litt) og da liker jeg å holde fast armene hans, men hvis jeg var mer dominerende mot han så kanskje han gjengjelder gleden, hmm Vil påstå at det er hakket verre for jenter å skulle dominere i senga enn det er for gutter da, jeg kan jo ikke akkurat "bitchslappe" han heller? Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #12 Skrevet 13. juni 2011 Jeg trives best på toppen, da jeg kan styre tempoet (og gjerne pine han litt) og da liker jeg å holde fast armene hans, men hvis jeg var mer dominerende mot han så kanskje han gjengjelder gleden, hmm Vil påstå at det er hakket verre for jenter å skulle dominere i senga enn det er for gutter da, jeg kan jo ikke akkurat "bitchslappe" han heller? Noen som har forslag? Ja, slutt å vær så kåt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå