Gjest madame Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Heisann, Har skikkelig lyst paa korsett. Noen som vet om pris og butikk i oslo??
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Mitt Skattkammer, i Trondheimsveien. Dyrt. H&M, hvorsomhelst. Ikke helt riktig korsett, men strammer inn en del. Billig, ca 200 kr.
Suzy Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Har bestilt meg på på BC og får det en av de nærmeste dagene... Det koster 800,- kroner og er tilpasset mine mål. Spent på å se om det passer - kan fortelle deg mer når jeg har prøvd det Ellers er det noen gode lenker HER eller HER eller HER Tror - uten at jeg vet så mye om det at det lønner seg å investere i kvalitet. Det er tross alt et plagg som skal sitte helt innpå kroppen og passer det ikke skikkelig blir det VELDIG ubehagelig... Suz - litt korsettfrelst.. :oops:
Catzy Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Min korsettfavoritt: www.galleryserpentine.com ! Har bestilt 4 korsett derfra + en kjole. Viktoriansk? Spanish Harlot (mitt er sort brokade)? Et med dette mønsteret, men annen modell? slik waist cincher, men min er hvit? kjole, min er i fløyel De holder til i Australia, hvilket betyr billig stoff og arbeid, og frakt blir ikke så dyrt. En gang ble pakken sendt tirsdag og var i Norge på torsdag samme uke!!! Så selv frakt er ganske kjapt. Ellers kan du prøve på Plasmatiqs. Eller Bonaparte i Markveien. Catzy
Englepusen Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Jeg tror også det kan være lurt å bruke noen kroner på korsett. Har selv en billig variant fra Cubus, men det sitter ikke særlig bra nei..
xeyes Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 Kan også anbefale http://www.absolutecorsets.com/ Har bestilt 2 stk derfra. De er figursydde etter dine egne mål. Denne og denne
Gjest madame Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 supert, Kjempemye lekkert. Her skal det bli mye moro. Undertöy og korsett er "berre lekkert"... Hjertelig tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå