AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Det er ikke alle annonser som har bilder av alle rommene. Velger utleier dette bevisst for å å flere henvendelser, eller "unngår" de å vise bilder av enkelte rom pga "mangler"? Har merket at noen annonser at de unngår feks. å vise bilde av badet. Kanskje pga. det er gammelt eller noe annen grunn? Noen utleiere her eller andre som har erfaring med dette?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har ikke erfaring som utleier, men som leietaker har jeg gått på mange visninger. Og jada - som regel tar de bilder kun av det som er lekkert og pent! Men i noen tilfeller har de ikke lagt ut bilde f.eks. av bad fordi det er vanskelig å ta bilde av det etc. Så jeg ville ikke latt være å gått på visning dersom leiligheten ser ok ut, men det ikke er bilde av f.eks. bad. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Det er faktisk veldig vanskelig å ta bilder av rom uten dagslys. De blir veldig ofte gule (pga blitzlyset). Så man må nok gå på visning for å få det hele bildet av en bolig. Det er også ofte at en møblert stue viser noe om plassen mens et bilde av et bad ikke sier så mye annet enn at det er bad der.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Takk for kjapt svar. Har sett på noen leiligheter der de har lagt ut bilder av stua og soverommet. Rommene virker flotte og fine, men de har "glemt" å legge med bilder av badet. Men hvis det er slik, som dere sier, at de ikke har lagt med bilder pga. det er vanskelig å ta bilder av det, så forstår jeg jo det. Håper bare det stemmer når jeg drar på visning..
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har lagt ut annonse uten bilder fordi jeg ikke kunne gå inn i leiligheten og ta bilder før forrige leieboer hadde flyttet ut...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Jeg tok bilder av alle rom sånn at man fikk en ide om størrelse samt farger på vegg. Badet fikk jeg ikke tatt bilde av for det er lite så det ville ikke blitt noe ok bilde i det hele tatt. Tok bare med beskrivelse av badet som badekar, vaskesøyle mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå