Gå til innhold

Kunne du tenke deg å bli fridd til på denne måten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt frieri!

Er det bare meg som er så håpløst lite romantisk at jeg blir flau bare jeg leser om slikt?

Samme med diverse "kreative" frierier på radio og lignende; jeg blir rett og slett flau og er sjeleglad for at mannen min ikke prøvde seg på et lignende stunt!

Andre u-romantiske der ute? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pinlig. ikke sansen for å sette den man frir til under press på denne måten jeg da.

Skrevet

Jeg ville heller ikke likt dette. Skjønner ikke hvorfor et frieri blir mer romantisk når en hel haug utenforstående ser på. Hvorfor er det mer romantisk hvis mannen trykker frieriet i en avis i forhold til om han skriver et dikt til kjæresten sin som bare hun får se? Syns det er litt usmakelig jeg, vitner om utrolig oppmerksomhetstrang å måtte ha ukjente folk som publikum når du skal fri.

Skrevet

Jeg anser meg selv for å være ganske romantisk, men synes ikke at det automatisk innebærer at man må være det "in public" på den måten.

Tror faktisk ikke jeg kunne tenkt meg å bli fridd til sånn, ville vel heller blitt litt pinlig berørt, selv om det er søtt, og i beste mening fra hans side.

Blir litt på samme nivå som når man har bursdag og er på restaurant, og hele betjeningen plutselig kommer med en dessert med fyrverkeri i og synger... synes det er pinlig jeg. Kanskje jeg er rar?

Skrevet
... synes det er pinlig jeg. Kanskje jeg er rar?

Da er vi to raringer ihvertfall....

Skrevet

Hmm...

Tror nok ikke dette hadde vært noe for meg heller nei...

Men jeg vil si de har valgt en "kankende god dato" :wink:

*klem*

Skrevet

Jeg liker ikke offentlige frierier generelt jeg.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nei takk

Skriker på en måte etter oppmerksomhet, og det er ikke noe for meg.

Gjest sunshine-t
Skrevet

kanskje ikke mitt drømmefrieri, men som evig romantikker, så syntes jeg det var litt søtt... :)

Skrevet

Jeg tror menn har en ide om at det skal gjøres med brask og bram...kanskje den største misforståelsen.. :wink:

Skrevet

Nei, jeg kunne ikke tenke meg å bli fridd til på den måten. Flaut. :flau:

I min verden er det en personlig sak, og mye mer romantisk med noe stille og rolig og intimt. :P

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å bli fridd til på d viset.

D viktigste er jo likevel at kjæresten vil dele hele livet sitt med en og er så sikker på d at han frir. :P

Skrevet
det er en sikker måte å få ja på da.

Vel, det kommer jo an på personen da. Jeg hadde automatisk svart "nei" til et slikt frieri av den enkle grunn at da ville ikke han ha kjent meg særlig godt !!!!

Jeg ville ha hatet å bli fridd til i offentlighet !

Skrevet

Jeg hadde satt pris på om han hadde latt vær å gjøre det på den måten

Skrevet
Nei, jeg kunne ikke tenke meg å bli fridd til på den måten. Flaut.  :flau:  

I min verden er det en personlig sak, og mye mer romantisk med noe stille og rolig og intimt.  :P

Kunne ikke sagt det bedre selv. Kjenner en som ble fridd til i toppen av Eifeltårnet (han gikk ned på kne osv), og var så glad for det. Jeg hadde dødd. Dvs, gjerne fri der, men ikke så andre ser det.

Kjenner et annet par som planla i fellesskap at han skulle fri på restaurant (på danskebåten..). Og han gikk ned på kne til hnnes begeistring. :roll: (I dag er de skilt)

Skrevet

Jeg tror jeg ville tolket det som ironi - jeg hadde *dødd* av skam!

Skrevet

*puster lettet ut* Så er jeg altså ikke alene...

Radio 1 hadde et frieri hver morgen i en periode; en kvinne ringte sin mann, startet med å stamme frem hvor høyt hun elsket ham og om han skulle noe helgen om noen uker - for så å fri :o

Jeg og mannen satt i bilen på vei til jobb, og dette ble gjort hver dag på samme tidspunkt.

Vi var like pinlig berørt på det kommende brudeparets vegne hver eneste gang... :flau: :flau:

Litt feigt også; tenk hvis man egentlig ikke ønsker å gifte seg, men føler man må, fordi det rett og slett ikke "går ann" å si nei i en sånn situasjon?

Skrevet

Når man frir så er man vel som oftest passe sikker på hva man får til svar, så sånn sett er det vel ikke mye press ute og går.

Kjæresten min skal fris til via kinolerret dersom jeg finner en villig kinosjef. Eneste måten jeg kan få kontakt med han på.

Skrevet
Kjæresten min skal fris til via kinolerret dersom jeg finner en villig kinosjef. Eneste måten jeg kan få kontakt med han på.

Er kinoen den eneste måten å få kontakt med kjæresten din på? Hva slags forhold har dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...