AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Sluttet på Cerazette for ca to uker siden, enda har det ikke kommet noen blødning? Mener å huske at når jeg tidligere har glemt en dag så har det kommet omtrent med en gang. Skal jeg teste om det går en uke eller to til uten, eller vente lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Vent et par uker til, og ta deretter en graviditetstest hvis det ikke er kommet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gikk på cerazette og fikk ingen blødning rett etter jeg sluttet, slik mange får. Fikk vanlig mensen etter 32 dager, deretter etter 31 dager, og deretter 28 dager. Dersom du ikke er gravid så kan det jo være du får mensen om et par ukers tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Del Skrevet 14. juni 2011 Tusen takk for svar Ja jeg regner med at det kommer, syns bare det var så pussig iom. at jeg alltid har fått bare jeg har glemt en pille tidligere. Får bare vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Del Skrevet 15. juni 2011 For meg gikk det (temmelig nøyaktig) 4 uker etter pilleslutt før jeg fikk blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 15. juni 2011 #6 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg fikk også blødning om jeg glemte en pille tidligere, men fikk det som sagt ikke når jeg sluttet. En venninne som sluttet fikk det, og fikk deretter mensen etter ca 32 dager, så det er nok litt individuelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HubroTuppa Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 For min del tok det nøyaktig 4 uker fra pilleslutt til jeg fikk en blødning. Glemte jeg en pille spottet jeg med en gang, men hadde ikke blødninger mens jeg gikk på C bortsett fra det. Hadde to menstruasjoner før spiren satt. Så er det ikke planen å få barn raskt så bruk noe i mellomtiden. Vi har tidligere gått uten prev i flere år uten at noe hendte, men noen år på pillen gjporde susen her i hus. Noe jeg virkelig ikke hadde regnet med, men velkokmmen er den absolutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 25. juni 2011 #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Oi, kom kjapt tilbake hos dere da! Min mens kom ikke tilbake før 15 uker etter at jeg slutta på cerazette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HubroTuppa Skrevet 25. juni 2011 #9 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg gikk ikke på de mer enn tre mnd da. Kan kanskje hatt noe med saken å gjøre. Før de brukte jeg Mercilon p-piller. Byttet til Cerazette i håp om mindre bivirkninger, men den gang ei, blei værre enn noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #10 Del Skrevet 26. juni 2011 Takk for svar Planen er å få barn så om det ikke skulle komme noe etterhvert så er det bare fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 26. juni 2011 #11 Del Skrevet 26. juni 2011 En venninne av meg gikk på p-pillen (minipillen) Cerazette, og ble likevel gravid med tvillinger. Mannen og hun ble mildt sagt overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 26. juni 2011 #12 Del Skrevet 26. juni 2011 her også tok det ca en mnd før mensen kom etter pilleslutt Testet etter EL og den kom etter ca to uker Carazette er en minipille, og går raskere ut av kroppen en mange andre sies det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 27. juni 2011 #13 Del Skrevet 27. juni 2011 Carazette er en minipille, og går raskere ut av kroppen en mange andre sies det Var det jeg også trodde, men i mitt tilfelle gikk det jo over 3 mnd før den var på plass igjen etter cerazette.. Sett bort ifra èn blødningsdag ca en uke etter at jeg slutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #14 Del Skrevet 27. juni 2011 Venter fremdeles i spenning, kjennes ut som om det har vært noe på gang i et par uker nå så er vel like rundt hjørnet angiie: Huff, 3 mnd er vel lenge å vente på å komme i rute ja. Håper jeg slipper litt billigere unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HubroTuppa Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Om du kjenner det er ting på gang ville jeg testet. Trodde mensen skulle komme hver dag i nesten tre uker før jeg testet. Og da ble den positiv omtrent før jeg duppa den... Er visst et symptom, mensmurringer altså... Gå inn på www.billige-tester.no noe billigere å handle derfra. Kommer i en diskret konvolutt i løpet av tre dager. Selv har jeg brukt strimmlene derfra og de funker helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Om du kjenner det er ting på gang ville jeg testet. Trodde mensen skulle komme hver dag i nesten tre uker før jeg testet. Og da ble den positiv omtrent før jeg duppa den... Er visst et symptom, mensmurringer altså... Gå inn på www.billige-tester.no noe billigere å handle derfra. Kommer i en diskret konvolutt i løpet av tre dager. Selv har jeg brukt strimmlene derfra og de funker helt fint. Ja har hørt rykter om det, tenker at det ville bare vært altfor utrolig om det skulle klaffe så fort Skal gi det til over helgen, om ingenting skjer innen da så får jeg teste Takk for tips om billige tester, får nok bruk for noen sånne fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #17 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg gikk på cerazette i flere år (5?), og fikk igjen mensen 4 uker etter pilleslutt. Ikke for å være gledesdreper, men i løpet av de fire ukene hadde jeg voldsomt med gravidliknende symptomer, deriblandt brystvorter så ømme som aldri hverken før eller siden. Mensen kom, men den kom også bare én gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #18 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg gikk på cerazette i flere år (5?), og fikk igjen mensen 4 uker etter pilleslutt. Ikke for å være gledesdreper, men i løpet av de fire ukene hadde jeg voldsomt med gravidliknende symptomer, deriblandt brystvorter så ømme som aldri hverken før eller siden. Mensen kom, men den kom også bare én gang.. Ja, antar at den er like rundt hjørnet. Var egentlig det at det ikke kom noe rett etter slutt som var litt rart. Har egentlig ikke så mye symptomer. Har bare kjent det har vært noe på gang veldig lenge og igår ble brystvortene insane vonde. Høres litt ut som det du har erfart så da satser jeg på at syklusen er igang hvert øyeblikk så vi får starta å prøve på orntli' :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #19 Del Skrevet 8. juli 2011 Testet for 3-4 dager siden og den var negativ. Det murrer og murrer på tredje uke (5 1/2 siden jeg slutta ca) og det kommer ingenting, holder på å bli sinnsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå