Gå til innhold

Hvem tager initiativet til sex?  

1. 1. Hvem tager initiativet til sex?

• Han
      10
    • hende
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror efterhånden den gamle "myte" om at kvinner altid har ondt i hovedet og aldrig orker sex, har vendt sig den anden vej! Her hos os er det altid jeg som må mase for at få noget...... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er svaret "Begge", men det var jo ikke noe alternativ.

Gjest Anonymous
Skrevet

eh...det er nok han ja...han sier han kunne ønske jeg også kunne vært litt mere aktiv der...!! :oops:

Men det er akkurat som om eg føler at det er en manneting!!Ja,eg vet vi lever i 2003,så eg burde jo gjerne gjordt det,men eg får det liksom ikke til...siden dette liksom er en mannegreie..som skal forføre oss,damer.. :kul:

Skrevet

Hvorfor har du ikke m alternativet: 'Begge'? Hos de fleste er det vel sånn at ikke den ene tar initiativet alltid......

Hakke lest hele tråden i tilfelle noen har påpekt det før....

Skrevet

Noen damer er dårlige til å ta initiativ ja. De blir jeg fort lei av for å si det slik....

Skrevet

han har vondt i hode eller mave.

sukk..

Tror det er sånn hips om haps, men mer kvinner enn før.

Skrevet

Dårlig at avstemningen manglet alternativet "begge" :D

Skrevet

Det er som oftest han som tar initiativet - og det virker også som om han syns det er greit...men jeg kunne godt tenke meg å ta initiativet jeg, - men det er oftest i situasjonene hvor han ikke har gjort det, så da regner jeg egentlig med at han ikke har lyst, jeg... :roll:

Skrevet

Jeg tar initiativet 99% av gangene... Om jeg en periode IKKE "hiver meg over ham" så ligger han bare fornøyd og onanerer isteden.... :evil:

Skrevet

Hm.. det varierer litt - i enkelte perioder er det jeg som tar intitiativet hele tiden og i andre perioder er det ham - og i atter andre er det 50/50...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss er det nesten bare jeg som tar initiativ...

Jeg skulle ønske han kunne gjort oftere enn en gang i skuddåret... :-?

Vet han elsker at jeg er så direkte og frempå, har visst ikke opplevd så mye av det. Men det skulle gått ann å møtes litt på halvveien da...

Men men!

Skrevet

Hehehehe........ kender det ALT for godt! Min kæreste ligger og onanerer med EN gang jeg ikke har tager initiativet til sex! :-?

Kan godt være voldsomt frustrerende til tider! :evil:

Skrevet

Det er så godt som alltid jeg som må ta initiativet. Skulle ønske han kunne være litt mer frampå noen ganger han og :(

Skrevet

tror det er ganske jevnt fordelt til oss... varierer med når det er på døgnet og hvor vi er... i sofan: han... i senga: jeg.... i bilen: jeg....midt på natta: den som er våken.... om morgenen; han... (men da blir det ikke noe....)

hmmm....

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Hos oss er svaret "Begge"' date=' men det var jo ikke noe alternativ.[/quote']

:Nikke: Mitt svar også.

Skrevet

Hos oss er det meg 99,999 % av gangene. Helt til for et år siden. Da fant jeg ut at det ikke var no å ta initativet. Orker ikke mase meg til sex. Så selv om jeg tar initativet så ender det med en dårlig unskyldning.

Resultatet er at en ligger med ryggen mot hverandre . Jeg har rett og slett gitt opp.

Jeg har vel knapt nok merket at hun ahr glede av sex. Og da har jeg såpass stolthet at jeg ikke presser henne til å ha sex for skam skyld.

Synd sex er en fin ting som flere burde sette pris på.

Å snakke med henne er helt nytteløst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...