Spent... Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, vet ikke om dette er riktig sted å "poste" dette, men har fått en gammel sparegris fra begynnelsen av 1900 tallet, som dessverre er uten nøkkel. Jeg har prøvd å dirke den opp med binders o.l., men får den ikke opp. Noen tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Banken kan ikke ha nøkkel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 13. juni 2011 #3 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, vet ikke om dette er riktig sted å "poste" dette, men har fått en gammel sparegris fra begynnelsen av 1900 tallet, som dessverre er uten nøkkel. Jeg har prøvd å dirke den opp med binders o.l., men får den ikke opp. Noen tips? På forhånd takk! Du kan vel ta den med til en låsesmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent... Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juni 2011 Banken fins ikke lenger, men å kontakte en låsesmed kan jeg jo gjøre. Tenkte likevel at jeg kanskje kunne greie å dirke den opp selv -Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Del Skrevet 13. juni 2011 prøv 2 stk binderser som du folder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå