AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Har lest mye bra om disse extentionene, og tenker å bestille dem.. Har funnet dem på SOAR, men lurer på om jeg vil finne de billigere andre steder? (Ikke ebay, det ønsker jeg ikke pga diverse dårlige erfaringer..) Har du noen ganger bestilt ifra SOAR, og hvilke erfaringer har du?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Ts her... Fant forresten denne linken, men lurer nå på om Indisk hår er å anbefale? Og om de er klar for å festes på eller om jeg må feste på clipsene selv (noe jeg har forstått må gjøres i noen tilfeller). Noen som skjønner seg mer på dette enn meg som kan hjelpe...? Jeg har aldri prøvd Clips On før, og heller aldri sett på hvordan de festes.. Derfor må jeg ha noen som er helt klar til bruk, så jeg får minst mulig å sette meg inn i, hehe;)
cascadas Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Det er lettest om du går på frisørsalong så spør du om de kan vise deg litt om hvordan clips fungerer, så viser de deg og de finner rett farge til deg. Skriv alt ned så går du hjem å bestill etterpå. Jeg bestiller selv her i fra http://www.luxyhair.com/products/ash-blonde-60-160g Jeg trenger 160g pga jeg har nokså tykt hår.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 SOAR har det billigste håret. Jeg har bestilt to ganger fra de og er kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå