AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Hei. Jeg har en venn jeg ser daglig som har hintet frem til at han har lyst til å at vi skal begynne å bli ff. Vi er ikke gode venner, men ser hverandre daglig pga. jobb. Er det noen som har erfaringer angående dette? Om det kan fungere, slik at det ikke blir rart når man ser hverandre daglig? Jeg har ingen romantiske følelser for han, men finner han veldig tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 ff er kun ff og ikke kjærester.. Hvis du har følelser for han, ikke la han bruke deg .. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Viktige er å unngå romantiske følelser og ikke bli liggende i sofaen uten noen sex. Da forandrer ting seg fort Skal dere møtes bare dere to, skal dere ALLTID ha sex. Dere kan godt gjøre andre ting og, men sexen må alltid være i bakhodet. I min erfaring forhindrer det at ting utvikler seg videre
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 TS her. Hmm, takk. Jeg har ingen følelser for han i det hele tatt, pga. div. ting. Har veldig lyst, fordi jeg savner litt kos Men er bare redd for det med at det skal bli rart, eller at det kommer ut. Er ikke den typen jente i det hele tatt
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Det er ganske utrolig hvordan jenter kan få følelser for en gutt bare etter noen ligg. Siden jeg ikke er jente kan jeg ikke gi deg noen råd bortsett fra at det er bedre å elsket og tapt en å ikke elsket i det hele tatt, bokstaveligtalt.
Gjest Raindrops Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Jeg ville vært litt forsiktig med dette hvis dere jobber på samme sted iallefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå